Skip to main content

Daar gaan we weer. De voordeel buitenland bundel heeft voor de zoveelste keer kuren.

  • Op 11 november voor de vlucht naar curacao de bundel aangevraagd
  • diezelfde dag bevestiging gehad dat de bundel actief was
  • nu wederom in de KPN app dat kosten zijn gemaakt voor bellen in het buitenland. Zelfs twee keer ?

ik reis met regelmaat naar curacao  en heb de hoop opgegeven dat het ooit wel een keer goed gaat.

waar zijn die paar minuten bellen buitenland van?

In een oudere app versie van kpn kon ik vroeger ook zien hoeveel ik van de voordeel buitenland bundel had verbruikt. Waar is die optie gebleven?

Nog een tip  wanneer je voordeel bundel eindigt (na 31 dagen) is het erg makkelijk om daar een dag van te voren een sms over te ontvangen. Dan kan men tijdig een nieuwe bundel kopen.

 

 

Na het updaten van de app is de optie om de bel bundel buitenland weer te zien. Fijn omdat weer terug te hebben. 


Hoi @nme, welkom op ons forum!
Fijn dat de update wat duidelijkheid heeft kunnen scheppen!
Heb je hier verder nog vragen over?


Lees even het hele verhaal inclusief de screenshots. Daar staan de vragen mbt de extra gemaakte kosten. 


Ah duidelijk. Ik zie ze inderdaad ook terug maar heb er niet zo snel een verklaring voor.

De factuur over die maand zal met een paar dagen opgemaakt worden, als het bedrag daar ook nog op staat, kun je me dan even een privébericht sturen? Dan kan ik het doorzetten naar mijn collega's!