Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

Vandaag in Turkije aangekomen en me op bereikbaarheid voorbereid door vooraf de databundels die door KPN worden aangeboden uit te zoeken. De databundel voor 2000mb leek voor mij het meest geschikt, echter bij aankomst werkt de SMS-code voor de 2000mb internetbundel niet… Ik ben al in Turkije en ben nu al een dag afhankelijk van wifi-punten. Nu probeer ik op verschillende manieren de code erdoor te krijgen, zowel door tips uit dit forum als alternatieve wegen zoals MijnKPN, maar dit biedt geen oplossing. Ik zie dat deze vraag het afgelopen jaar al meerdere keren gesteld is, maar nog altijd is er geen oplossing voor dit issue, waar blijkbaar meerdere mensen mee zitten/hebben gezeten. Is er een snelle manier om alsnog aan deze bundel te komen? Via de MijnKPN en prepaid-apps is de bundel niet terug te vinden of te activeren…

Hier hetzelfde probleem. Ben benieuwd wat de oplossing is. En een spoedige reactie. Ik zie dat vraag al 4 dagen geleden is gesteld.


Hier hetzelfde probleem. Ben benieuwd wat de oplossing is. En een spoedige reactie. Ik zie dat vraag al 4 dagen geleden is gesteld.

Ja helaas, ben net weer terug op Nederlandse bodem en heb mijn reis dus zonder abonnement door moeten brengen… Had op zijn minst een snelle reactie verwacht. Dat valt mij tegen van een bedrijf als KPN en doet mij nu gelijk al twijfelen of ik met KPN door wil als ik hier vaker mee te maken krijg in het buitenland. Als klant zit je niet te wachten op onjuiste informatie, met name als dat een grote impact heeft op je bereikbaarheid. Mag ik je vragen wat je voor toestel gebruikt om te achterhalen of het probleem daarin kan zitten? Zelf gebruik ik een IPhone SE 2020.


Goedemorgen! 

Via het forum kan het soms even duren voor je reactie hebt. Als het echt haast heeft is het eigenlijk altijd sneller even met ons te bellen op 0031612001200 of aan te spreken op twitter/facebook.

Helaas te laat, maar wat hier vaak helpt is met een ander lokaal netwerk te verbinden. Niet alle netwerken geven sms codes even goed door.
Daarnaast kun je (mits er ergens wifi is) via de MijnKPN app ook bundels bestellen.

Meer informatie over alles in het buitenland kun je vinden in ons verzameltopic!

 


iPhone 8 heb ik. Maar ik denk ik dat het aan bovenstaande ligt.