Skip to main content

ik heb speciaal een bundel voor amerika gekocht 2000   voor 20.00 euro

maar helaas maar 320 van gebruikt, meestal had ik helemaal geen verbinding. soms heel soms ineens wel  wat heb ik verkeerd gedaan, want het was wel heeeel vervelend als je denkt ik kan internetten en dat je dan helemaal geen verbinding krijgt en dus heb ik die bundel eigenlijk gewoon voor niks gekocht. 19,50 euro in deze tijden toch best veel voor niks. .weggegooid geld dus/

hoop dat iemand mij kan vertellen hoe en waarom dit gebeurd. wat heb ik fout gedaan of waardoor komt dit?

Hi @yannah! Vervelend dat het niet altijd lukte verbinding te krijgen. Ben je nog steeds in het buitenland? 

Zo ja, kijk dan eerst op onze pagina over roaming. Daar staan goede tips om je op weg te helpen. 


 hallo bram

Nee ik ben alweer thuis.  En ik heb t gelezen. Ik heb ook het smsje gekregen  en alles gedaan maar snap het nog steeds niet.  Gewoon voordeel bundel gekocht voor Amerika  2000mb  en maar 320 of gebruikt.


@yannah ik snap dat dit vervelend voelt. Op dit moment kan ik er helaas niks aan doen voor je. Mocht je op een gegeven moment in een soortgelijke situatie komen, bel dan +31612001200. Dit is het nummer van onze klantenservice voor als je in het buitenland bent. Dan kunnen we direct met je meekijken. 


Tja.. vind t wel jammer van kpn. niet echt een oplossing 

gekregen maar tip voor de vlg keer