Skip to main content

Hallo,

Ik heb net een voordeelbundel 2000 gekocht, maar deze is niet zichtbaar in mijn KPN. Kunnen jullie mij helpen?

Hoi @Rian583 en welkom op het forum! Dat is gek. Als je in je MijnKPN naar producten gaat, het mobiele abonnement kiest waar het om gaat > Meer opties bekijken > Al mijn bundels bekijken. Staat hij daar dan ook niet tussen? Zo niet, vul dan je forumprofiel aan met je adresgegevens en het 06-nummer waar het om gaat. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kijk ik of de bundel aan staat! 


Goedemorgen!

Ik heb het formulier ingevuld. Als ik in al mijn bundels kijk, dan zie ik alleen maar in Nederland en binnen EU.

Dank je wel voor het kijken.

Groetjes Rianne 


Bedankt! Ik zie dat jij inderdaad een databundel hebt gekocht. De app laat die momenteel niet zien, daar wordt aan gewerkt. Je krijgt wel een sms bij 50, 75 en 100% verbruik van de bundel 🙂.


Heel erg bedankt!! Dan weet ik voldoende!


Ha @Rian583, de bundels zouden inmiddels weer via de app zichtbaar moeten zijn. Kan je dit bevestigen?


Hoi Marcia! Dank je wel voor je seintje! Het klopt ik zie nu ook de bundel voor buiten de EU! Top!

Fijne dag nog!


Hoi @Rian583 en welkom op het forum! Dat is gek. Als je in je MijnKPN naar producten gaat, het mobiele abonnement kiest waar het om gaat > Meer opties bekijken > Al mijn bundels bekijken. Staat hij daar dan ook niet tussen? Zo niet, vul dan je forumprofiel aan met je adresgegevens en het 06-nummer waar het om gaat. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kijk ik of de bundel aan staat! 

Hallo, 

Ik ben op dit moment in Turkije en maak gebruik van mijn internet. Nu heb ik 75% verbruikt en wil voor de zekerheid een nieuwe bundel kopen. Ik stuur naar 1266 VOORDEEL DATA 2000 AAN, maar krijg steeds een melding dat hij bericht niet verstuurd kan worden. Nu kan ik wel gewoon sms'en, dus daar kan het niet aanliggen. Kan jij mij helpen? Kunnen jullie een nieuwe bundel plaatsen?


Ik was gisteren vrij! Maar ik zie dat je zelf al even contact met ons hebt opgenomen en dat er een nieuwe databundel toegevoegd is😄


Ik was gisteren vrij! Maar ik zie dat je zelf al even contact met ons hebt opgenomen en dat er een nieuwe databundel toegevoegd is😄

Heerlijk een dag vrij!! Maar ik heb idd servicedesk gebeld en die hebben geholpen. Dank je wel voor het antwoorden.Â