Skip to main content

Zojuist voordeel data 2000 aan verzonden per sms. Het betreft data voor het gebruik in de USA. Van de KPN bericht ontvangen van de aanmelding en later ook dat de bundel is verwerkt.

Echter de wijziging is niet in mijnkpn terug te vinden. Welke actie dient hiervoor gedaan te worden?

KPN graag reactie.

Hoi @Stijn03 en welkom op het forum! Als je in je MijnKPN naar producten gaat, het mobiele abonnement kiest waar het om gaat > Meer opties bekijken > Al mijn bundels bekijken. Staat hij daar dan ook niet tussen? 


Helaas daar staat de data bundel niet. Bij een ander abb. Waar ik idem een bundel USA heb gekocht staat deze wel bij. 


Check, dan ga ik kijken of hij actief staat. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, de naam van de contractant en het 06-nummer waar het om gaat? Die laatste kun je onder persoonlijke opmerkingen zetten. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit! 


Gegevens ingevuld. Fijn dat je eea kan nazien. 


Top! Ik heb gekeken, en de bundel staat actief! Je hebt de volle 2000 MB nog, dus je kunt internetten daar. 🙂 Zorg in de USA trouwens dat je verbonden bent met T-Mobile, die geeft over het algemeen de beste verbinding. Mocht dat toch niet helemaal soepel werken, dan kun je ook andere providers testen. Veel plezier daar, en mocht je nog vragen hebben, laat het hier gerust weten! 


Bedankt voor het nazien. Blijkbaar zie je deze bundel niet in het profiel. Goed gedaan. Groet. 


@Kpn ook ik zie vanaf een paar dagen geleden het verbruik van de voordeelbundel buitenland niet meer in de app. Heb ook een nieuwe bundel besteld. Hoe lang duurt het voordat deze geactiveerd is? Alvast hartelijk dank! 


Hoi @Gab74, goed dat je dit controleert! Als je een SMS hebt ontvangen met bevestiging dat de bundel actief is, dan staat hij aan. 🙂 In de MijnKPN app liep het eerder niet helemaal goed, maar die storing lijkt nu afgemeld te zijn. Zie je de bundel nu wel? Zo niet, houd je verbruik dan in de gaten via je toestel. Je ontvangt ook SMS berichten wanneer je op 50%, 75% en 100% van de bundel zit, dus zo kun je het ook bijhouden. 🙂


@Sanne_M , dank je wel voor je reactie Sanne. Geen sms ontvangen van de verwerking (wel van de aanvraag) maar zie de bundel inmiddels in MijnKPN. Nogmaals dank!Â