Skip to main content

Gelieve ook bij mij even in het systeem kijken of het aan staat, want bij 1 kpn simkaart werkt volte en vowifi wel maar bij mijn andere kpn Sim kaart niet

admin: eigen topic aangemaakt

Ik had nog een Telfort sim en sinds vandaag een kpn sim. Zodra ik gebeld word of ga bellen dan spring het logo nog steeds van 4G erug naar H.  In het instellingen menu heb ik volte aangezet. Dan mag de verbinding toch niet terug naar 3g (H) gaan?

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


sinds vandaag mij oude Telfort sim omgeruild voor een V3 kpn sim. Zou het bij mij ook geactiveerd kunnen worden? Ik heb volte en vo-wifi in de telefoon al aangezet. Het werkt alleen nog niet. 

Met een andere kpn sim werkt het wel dus ligt echt aan mijn sim kaart

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Welkom bij ons op het forum @Supertroeper, zoals je ziet hebben we je reacties op 1 centrale plek verzameld, zodat het overzichtelijker is. Als je in verschillende berichten met (ongeveer) dezelfde vraag reageert is het voor jou ook moeilijker om een antwoord terug te vinden. Zo heb je alles hier :slight_smile:

Met de gegevens die je op je profiel hebt gezet ben ik voor je gaan kijken, zo te zien staat vowifi wel aan bij dat abonnement. Is dat het abonnement waarbij het wel werkt, of juist het abonnement waarbij het niet werkt? Zou je de gegevens van het andere abonnement ook kunnen toevoegen aan je forumprofiel en bij "Persoonlijke opmerkingen” ook de laatste 3 cijfers van de IBAN? Als je daarna hieronder een seintje geeft weet ik dat ik mee kan kijken. 


Sinds vanmorgen staat er een volte logo en vo-wifi werkt nu ook op deze nieuwe sim. 

Is het normaal bij een nieuwe sim dat het een paar dagen kan duren voordat volte werkt dan?

 

Mvg Henk


Dat is goed om te lezen @Supertroeper, fijn dat het nu werkt! Dat is niet de normale situatie, ik zie geen reden waarom het in dit geval wat langer duurde. De instellingen die ik nakeek zijn ook niet recent gewijzigd, dus ik weet niet waarom het een paar dagen duurde voordat het bij jou actief werd. Het is nu in ieder geval actief, daar gaan we niets aan veranderen :wink: