Skip to main content

Ik heb net bij de mediamarkt een nieuwe abonnement afgesloten. Maar nu staat er een heel ander bedrag op de factuur dan is afgesproken. Hoe kan dit

Hallo @Brigitte kok,
Je bedoeld dat in MijnKPN iets anders staat dan in je net vers afgesloten contract van vandaag?
KPN heeft even tijd nodig om alles goed te verwerken en controleren. Alles wat je hebt afgesproken staat in je overeenkomst die je hebt meegekregen.


Maar daar staat ook een andere prijs die de mevrouw zei


Hallo @Brigitte kok,
Combineer je toevallig thuis met mobiel en is je bedrag toevallig nu €5,00 hoger dan die mevrouw zei in de MediaMarkt? Het heeft te maken dat dit ook later verwerkt gaat worden. 


Hi Brigitte, welkom op het forum. 

Wat heb je precies afgesloten en voor welk bedrag? 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Hallo @Brigitte kok,
Combineer je toevallig thuis met mobiel en is je bedrag toevallig nu €5,00 hoger dan die mevrouw zei in de MediaMarkt? Het heeft te maken dat dit ook later verwerkt gaat worden. 

Dit is ook zeker van belang. 

Ik hoor graag van je. 


Brigitte, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â