Skip to main content

geachte kpn ik heb een vraag aanu .

ik heb namelijk op 23 novĀ  een bedrag van 57.14 van mijn giro af zien halen van autom. casso .

nu krrijg ik een heringering dat ik niet betaald heb ik hen op 2-12-2020 weer 57.14 gestord dus ik heb nu 2x betaald graag zie ik deze laaste storting weer terug op miojn rekeningĀ  (...) alvast haretelijk dankĀ 

Ā 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Ā 

Beste @masscotte, welkom! Begrijp ik nu goed dat wij een factuur automatisch hebben geĆÆncasseerd en dat twee weken later nog een keer gedaan hebben? Het ging wel om dezelfde factuur? En deze is in de tijd tussen 24 november en 2 december niet gestorneerd? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Dan kijk ik met je mee.Ā 


dwachte kpn moijn naam os j.hoste en ik woon **** r0tterdan.

ik kreeg een mailtje van jullie omtrend een rekening die dubbel betaald zou hebben. Rn jullie vrogen ook of ik hier op wou antwoorden met mijn add en postcode straat met huis nr .

Ā bij deze doe ik datĀ  .

mijn hartelijke dankĀ  HR.J.HoSTE

Ā 

Admin: gegevens verwijderdĀ 


Ik zie inderdaad dat op 30 november het bedrag van de betaling gestorneerd is. Dat zou je ook op de afschriften terug moeten zien. Daarna is op 2 december de betaling nog eens gedaan. In totaal dus maar Ć©Ć©n keer.Ā