Skip to main content

Beste mensen, Ik ben gemachtigd voor de heer V.G.R. M. en als u mij een emailadres stuurt kan ik u die machtiging doen toekomen. Als gemachtigde heb ik het financiële beheer van de heer M. overgenomen. Uw vordering op de heer M. heeft u uit handen gegeven aan Intrum en met deze organisatie heb ik een akkoord bereikt tegen finale kwijting van uw vordering. Betreffend bedrag is inmiddels voldaan. De heer M. zou graag klant blijven bij KPN of tenminste zijn nummer willen behouden. Intrum adviseert mij die aan u voor te leggen met vermelding van het klanten nummer:

(...) 

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag

 

 

 

Hoi @Casa Dos Cañas en welkom op ons forum!

Als je al bekend staat in onze systemen als bewindvoerder/budgetbeheerder van Dhr. M. dan heb je als het goed is een rechtstreeks telefoonnummer gekregen van de juiste afdeling waar ze jou verder kunnen helpen. Sta je nog niet bekend als bewindvoerder/budgetbeheerder dan kun je dit “aanvragen” via deze link: bewindvoerders
Via het forum kan ik je helaas niet verder helpen dus het is wel noodzakelijk om contact met ons op te nemen via de bewindvoerdersingang :sweat: