Skip to main content

Hoi kpn,

 

ik ben november overgestapt naar Vodafone, 

nu krijg weer een factuur van kpn dat ik nog 70,- moet betalen. Hoe kan dit, en is dit dan de allerlaatste factuur die ik krijg van kpn? 
 

ik hoor het graag.

 

 Mvg stefan breederveld 



Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hoi @Stefan199989, welkom hier op het forum!

Wat jammer dat je bent overgestapt naar Vodafone.  Hopelijk zien we je nog eens terug! :relaxed:

Vreemd dat je nog een factuur van ons hebt gekregen! Voor vragen over facturen kun je het beste even bellen via 0800 0402 (gratis), dan ben je het snelste geholpen. Mijn collega's zitten elke dag tussen 8.00 - 22.00 uur voor je klaar.

Wil je liever dat ik met je meekijk? Dan is dat natuurlijk ook goed, maar dat kan wat langer duren. Zou je in dat geval de volgende gegevens in je forumprofiel willen zetten: postcode, huisnummer, 06-nummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN. Geef je hier een seintje zodra je jouw profiel hebt ingevuld?


@Stefan199989 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Hoi,

 

ik heb nog geen tijd gehad om er naar te kijken, maar ik zal morgen bellen met het gratis nummer.

 

alvast bedankt

mvg stefan breederveld