Skip to main content

Ik mag per september mijn abonnement verlengen en een nieuw toestel kiezen( wat nodig is) in januari loopt mijn contract af. Ik wil niet verlengen maar wil naar een andere provider gaan. Wat gebeurd er dan met de maanden tot januari? Vervallen deze?

gr kat

Hi @katrienmessens, welkom op ons forum. Wat ontzettend jammer om te lezen dat je er voor hebt gekozen om over te stappen naar een andere provider. Je mag 120 dagen voor het einde van het contract verlengen of een aanvraag indienen bij een andere provider met nummerbehoud. Als je er voor kiest om een aanvraag in te dienen bij een andere provider, dan wordt het nummer op de dag dat het contract afloopt, overgenomen door de nieuwe provider. Tot die tijd blijft het nummer actief bij ons. 

Ditzelfde geldt voor een verlenging. Als je zou kiezen voor een verlenging, dan blijft het huidige abonnement actief tot het contract afloopt. Zodra het contract is afgelopen, dan gaat het nieuwe abonnement in. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag verder!


dankje voor je reactie. 

Dan zit ik nog met de vraag. Hoeveel kost het mij als ik vanaf de verlengbare datum naar een andere provider ga.

mvg katrien


Net zoveel als wanneer je het niet zou doen. Het abonnementsgeld van de resterende maanden moet je dan gewoon in 1x betalen.


Dat is een goede vraag @katrienmessens. Het klopt wat @Nick83 zegt. Als je er voor kiest om het abonnement vroegtijdig te laten beëindigen dan betaal je de abonnementskosten voor de resterende maanden. Mocht je dit graag willen, of als je hier meer informatie over wilt, dan kun je het beste bellen naar 0800-0402 (gratis). Mijn collega's die over de contracten gaan, kunnen je dan verder helpen.


Reageer