Skip to main content

Ik wil graag verlengen, wanneer  ik mijn gegevens invoer geeft kpn aan dat wanneer ik vandaag verleng mijn nieuwe abonnement direct ingaat, echter wanneer ik bestel geeft kpn aan dat het abonnement pas ingaat wanneer mijn huidige verloopt beetje tegenstrijdig lijkt mij... Hoe werkt het nou??

Het nieuwe abonnement gaat pas in als je huidige afgelopen is. Je ontvangt echter wel meteen het toestel. Indien je dat erbij genomen hebt.


Hi @Devries77, welkom op ons forum. Gezien de verschillende meldingen kan ik de vraagtekens goed voorstellen. Ik zie dat @Nick83 jouw vraag al heeft beantwoord. Je mag 120 dagen voor het einde van het contract verlengen. Als je verlengt, dan loopt het huidige abonnement door tot de laatste dag van het contract. Zodra dit contract is afgelopen, dan start automatisch het nieuwe abonnement. Wanneer je bij een verlenging kiest voor een nieuw toestel, dan ontvang je deze wel direct (mits hij op voorraad is). Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!


Dag lezer, inmiddels is mijn abonnement opnieuw ingegaan naar verlenging. Nu mis ik de dubbele data die wij als gezin normaal wel ontvangen. Hoe kan het dat ik dit nu niet heb? 


Dag lezer, inmiddels is mijn abonnement opnieuw ingegaan naar verlenging. Nu mis ik de dubbele data die wij als gezin normaal wel ontvangen. Hoe kan het dat ik dit nu niet heb? 

Hallo @Tolhek , kan het zijn dat je eerst Telfort (TFT)-klant was en nu bent overgestapt op KPN?

Indien ja, KPN kent geen dubbele data (meer), maar in plaats daarvan kun je data delen met huisgenoten die op hetzelfde adres staan ingeschreven.