Skip to main content

Goedenavond, ik heb een alles in 1 standaard abonnement uit 2016 voor tv, internet en vast bellen. daarnaast heb ik 2 mobiele abonnementen, 1 simpele van m’n vrouw en een abonnement ook uit 2016

Dit abonnement van 28,33 bestaat uit onbeperkt bellen/ sms-en, en 10 gb data, welke ivm alles bij kpn verdubbeld wordt.  

Nu wil ik graag mijn mobiele abonnement aanpassen omdat ik met kleine regelmaat niet uitkom met data, maar bundels bijkopen peperduur zijn. 

Kan ik bijvoorbeeld oversluiten naar een verlenging van sim only met onbeperkt 5g data, en 150 min/ sms? helaas kan ik de verlenging aanbiedingen niet zien omdat die kpn pagina mijn tel nr. geen bericht meer wil sturen.

Uiteraard kan ik oversluiten, maar raak in dan oude extra’s zoals spotifypremium kwijt? lijkt mij niet want dit is volgens mij een bonus van mijn kpn standaard in 1 pakket, en daar zit geen mobiele telefonie in.

Ik kom er niet helemaal uit...

Hallo @01718 ,

Wanneer je een mobiel abonnement gaat verlengen, heeft dat geen gevolgen voor je KPN-thuisabonnement. 
 

Je kunt ook verlengen via 0800-0402 of in een KPN-winkel. 
 

Op de website van KPN kun je alvast de diverse huidige mogelijkheden bekijken. https://www.kpn.com/mobiel-abonnement.htm

Je krijgt voor mobiel dan een KPN-Husselabonnement.