Skip to main content

Ik heb donderdag 11 maart met een collega een van kpn een orde geplaatst met een iPhone 12 pro heb orde bevestiging alles heb ik ook een orde status maar deze blijft hangen tussen 1 en 2 hij is al goed gekeurd alles is er door heen alleen zit ik nog steeds te wachten voor 12 uur besteld volgende dag in huis de telefoon was gewoon op voorraad en ik zou nou wel eens graag willen weten waar toch mijn. Nieuwe toestel blijft want ik heb meerdere keren contact met jullie gehad en het word maar niet opgelost !!

Wanneer word hier op gereageerd ik wacht nog steeds op mijn bestelling !!


@Kevin van rooij Welkom op het forum.

Op dit moment duurt het zoals je ziet ongeveer 2 dagen voor je hier reactie krijgt. Ik zag dat je je forumprofiel al ingevuld had en heb de situatie gecontroleerd. 

Ik zie dat om nog onduidelijke redenen is uitgevallen, deze staat op de lijst om door mijn collega’s handmatig ingevoerd te worden. Wanneer dit precies gebeurt kan ik helaas niet inzien, maar meestal gaat dit erg snel. 

Ik hoop dan ook dat het zo snel mogelijk voor je geregeld is, 

 


Hoi Rutger ik heb meerdere keren contact met jullie gehad er is mijn beloofd dat deze orde afgelopen zaterdag was opgelost maar er is tot nu toe helemaal niks aan gedaan ik hoop dat dit snel word opgelost want ik wacht wel heel lang nu


Hoi Rutger ik loop zelf een beetje over dit is de 3e keer vandaag dat ze een bestelling hebben geplaatst maar deze word maar niet verwerkt in jullie systeem  ik weet niet hoelang ik hier nog op moet wachten ik heb er stress van en niet zo’n beetje ook niet 


@Kevin van rooij Ik zie dat er ondertussen ook een aantal keren contact met mijn collega's is geweest. 

De bestellingen die geplaatst worden vallen om onduidelijke redenen uit, mijn collega's van de backoffice zijn hier mee bezig. Helaas kan ik niet inzien hoe lang dit precies duurt. 


Ik heb me abonnement al bij jullie op gezegd zit nou bij iemand anders en had me telefoon binnen 1 dag hoop voor de nieuwe mensen die bij jullie een abbonement willen zonder problemen dit kunnen doen


@Kevin van rooij Jammer om te lezen, maar daar ben je natuurlijk vrij in. Wellicht dat we je in de toekomst nog eens terugzien.