Skip to main content

Goedemorgen,

Mijn huidige toestel is kapot en om deze reden heb ik vroegtijdig mijn toestelkrediet afgelost zodat ik een nieuw toestel kan nemen.

Nu heb ik verschillende mensen van KPN gesproken en iedereen geeft mij andere informatie over hoe het nu verder gaat.

Het eerste verhaal wat ik kreeg was dat ik moet wachten tot mijn factuur van februari binnen is en dat ik dan een nieuw toestel kan bestellen. Dus dan zou ik pas in maart een nieuw toestel kunnen krijgen.

Het tweede verhaal is dat ik een paar dagen moet wachten totdat de betaling verwerkt is bij KPN en dat ik daarna gelijk een toestel kan bestellen. Dit zou binnen een paar dagen verwerkt moeten zijn.

 

Ik heb een telefoon hard nodig voor werk en prive dus ik zou graag meer duidelijkheid willen over hoe het in elkaar zit.

 

Met vriendelijke groet,

 

Gerald

 

@Gerald.l Welkom op het forum. Lastig dat je verschillende informatie hebt ontvangen, maar ik ga je voorzien van het juiste antwoord. Dat is helaas waarschijnlijk niet het antwoord waar je op hoopt. Het is inderdaad zo dat het toestelbedrag eerst op de factuur moet hebben gestaan. Hierna is het mogelijk een nieuw toestel te kiezen. Zou je voor mij je forumprofiel willen aanvullen, en mij willen laten weten wanneer dit gelukt is? Dan ga ik voor je kijken wanneer je volgende factuur komt en wat de exacte datum is dat je een nieuw toestel kunt kiezen. 


@Gerald.l Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Hier inderdaad hetzelfde probleem ! 


@Marielle1985 Welkom op het forum. Je geeft aan hetzelfde probleem te hebben , waar loop je precies tegen aan als ik vragen mag?