Skip to main content

Hallo, mijn vrouw heeft nu 2 weken een nieuwe Samsung S22. Als we in Duitsland zijn heeft ze totaal geen bereik voor zowel bellen als internet. Vanmiddag bij de KPN winkel geweest en volgens hun staat telefoon helemaal goed. Toch een slechte zaak dat KPN het probleem niet kan vinden. We moeten nu naar Duitsland en dan 1200  met mijn telefoon om het op te lossen

gr Hans

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @Hans1965Muntendsm, welkom op ons forum!
Internet is altijd een beetje een lastige! Ook omdat we die dingen niet kunnen testen als je weer in Nederland bent. Dat alles aan onze kant goed staat volgens de winkel sluit al wel een hele hoop uit.
Er zijn nog wel een paar dingen die je alvast zou kunnen proberen voordat je ons hoeft te bellen vanuit het buitenland

  • Een ander lokaal netwerk proberen, deze zijn niet allemaal gelijk in het buitenland.
  • VoLTE uit of aan zetten en daarbij ook je toestel herstarten. Het kan zijn dat een van beiden wél werkt en de andere niet!
  • Een andere APN instellen, zoals ‘internet’ of ‘portalmmm.nl’

Meer informatie hierover kun je ook vinden in ons topic hierover! Daar staat ook nog een hoop stappen en uitleg.

Mijn collega's kun je vanuit het buitenland bellen op 0031612001200