Skip to main content

Waar blijft de KPN eSim ondersteuning voor de Apple Watch? Ik heb juist begin dit jaar een Apple 4G Watch gekocht in de veronderstelling dat de grootste Telco in Nederland dit zou gaan ondersteunen. Ik kom deze vraag vaker tegen op dit forum, maar helaas zonder bevredigend antwoord.  

Hallo @Arjan62,

Helaas is het nog niet bekend wanneer KPN dergelijke ondersteuning toevoegt in het aanbod. Dit heeft met meerdere factoren o.a. Apple te maken wanneer deze ondersteuning een feit gaat worden. Helaas kan je voor nu niks anders doen dan dat topic in de gaten houden voor updates. Hopelijk komt er snel meer duidelijkheid.


Ik vind het gewoon jammer dat dit punt nu al 1 jaar bezig is en nog steeds krijg je totaal geen antwoord waneer de Apple watch ondersteund gaat worden, ik wacht tot de iphone 14 uitkomt ik zou eigenlijk dan een nieuw contract bij kpn afsluiten maar dat gaat nu t-mobile worden.


Heel triest dat KPN niet met een statement komt over de ondersteuning van de Apple Watch Cellular.  NEE is ook gewoon een antwoord en naar je (trouwe) klanten toe wel zo netjes. Als tevreden KPN-klant voor meerdere mobiele abonnementen, tv en internet heb ik nu geen andere keus en zal overstappen naar T-Mobile.

Dat doe ik, na een jaar van onduidelijkheid, nu meer uit frustratie dan dat de Apple Watch Cellular nu echt zo heel belangrijk voor me is. 


Het is dan toch eindelijk zover. Zie ons topic over Multisim bij KPN: