Skip to main content

Ik heb nu al geruime tijd mijn nieuwe toestel en abonnement, echter de eerste factuur laat erg lang op zich wachten. De vraag is : Hoelang nog? Ik heb er een hekel aan straks een hogere factuur te krijgen dan nodig is, en wil wel graag maandelijks bij blijven.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Waarom krijg ik nog steeds niet mijn eerste factuur te zien, die er volgens de medewerkers al op de 12de had moeten zijn? Ik heb er een hekel aan te laat te zijn met betalen.

*Admin: samengevoegd met bestaand topic.


Hallo @Rattler ,

Als de factuurperiode de eerste keer geen volledige maand betreft, dan wordt er voor die periode geen factuur verstuurd. Dan komt de eerste factuur pas een maand later. Die factuur betreft dan de periode van ruim een maand.

Je kunt voor de zekerheid Inloggen op Mijn KPN. Daar kun je jouw facturen terugvinden.


Niet waar, op Mijn KPN staat nog steeds dat er nog geen facturen zijn, de telefoon is 15 Juni geleverd en de rekening is in Juni ingegaan, dus dit snap ik echt niet. Ik weet niet wat jullie ervan vinden, maar ik heb gewoon liever ieder maand de rekening, dan dat de bedragen bij elkaar opgeteld gaan worden. Voor de eerste maand moet ik toch al een bedrag extra betalen.


Dat bedoel ik dus. 
 

Als de telefoon 15 juni geleverd is en jouw periode eindigt elke maand op de 12-de dag van de maand, dan is de periode van 15 juni tot 12 juli geen volledige maand. 

Als de 12-de dag van de maand afgesproken is als factuurdatum, dan kun je rond 12 augustus de eerste factuur verwachten. 

Je zou alvast wat geld opzij kunnen leggen voor die rekening. 


Toch jammer dat dit niet het antwoord is, waar ik op zat te wachten, als de KPN al valt over een paar dagen, geeft dit mij erg weinig hoop op enige klantvriendelijkheid. Zo wist een medewerker op Facebook mij zelfs niets te vertellen over deze zelfde vraag, sorry dat ik het zeg, maar dit is wel een heel slechte communicatie van feiten. Nergens wordt dit duidelijk uitgelegd, en de bereikbaarheid van de administratie is ook jammerlijk slecht, een Internet bot die de helft van je vragen niet begrijpt, en medewerkers die je ik weet niet hoe lang laten wachten. Een mail die je nooit kunt beantwoorden, en zo kan ik wel door blijven gaan. Snapt de KPN niet, dat er ook klanten kunnen bestaan die hun rekeningen WEL zo spoedig mogelijk willen betalen? Maar in ieder geval voor dit, zij het onbevredigend antwoord van uw kant.


Graag gedaan, ik kan er ook niets anders van maken. 
 

Overigens komt er hier ook nog een KPN-medewerker langs (Een moderator). Maar die kunnen ook geen facturen toveren die er niet zijn. 


Hi @Rattler. Dat kan ik voor je uitzoeken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Je kunt de facturen natuurlijk ook vinden in MijnKPN. Ik hoor graag of dat lukt.


Dat bedoel ik dus. 
 

Als de telefoon 15 juni geleverd is en jouw periode eindigt elke maand op de 12-de dag van de maand, dan is de periode van 15 juni tot 12 juli geen volledige maand. 

Als de 12-de dag van de maand afgesproken is als factuurdatum, dan kun je rond 12 augustus de eerste factuur verwachten. 

Je zou alvast wat geld opzij kunnen leggen voor die rekening. 

@Rattler 

Wil je dat Paul nog voor jou in de administratie kijkt? Of weet je zo genoeg? 


We hebben niets meer van je gehoord @Rattler, dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je me te vinden.