Skip to main content

waar dien ik ergens een klacht in… 

De afgelopen weken zit ik bijna dagelijks aan de telefoon met kpn over een vaste aansluiting. Uren tijd zit hier al in, telkens andere mensen, domme antwoorden waar niks mee kan, die weer bevestigd worden door collega's. Systemen die terwijl je belt vast lopen, zodat je na een uur weer kan ophangen en niks verder bent. Net na half uur in de wacht gezet omdat er iets uitgezocht moet worden, en uiteindelijk krijg je ineens voicemail van vodafoon dat je iets moet inspreken en de verbinding wordt verbroken. Ik belde niet eens met vodafoon. 

waar is de service van kpn..

Maar waarom vertel je hier je verhaal niet? Hier wordt je altijd goed geholpen. Overigens werken er veel medewerkers van de klantenservice thuis en dat gaat vaak minder soepel. 


Hoi @weswes en welkom op het forum! Wat jammer om te lezen dat er na zoveel contact nog geen duidelijkheid is over de vaste aansluiting. 😕 Ik ben ook benieuwd wat hier speelt. Zou je toe willen lichten wat er aan de hand is? Als je ook je forumprofiel aanvult met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant kan ik meteen op onderzoek uit. 


Beste Sanne

de gegevens heb ik inmiddels ingevuld en kan je neem ik aan de historie in zien in jullie systeem, want elke keer als ik een medewerker aan de telefoon kreeg, waren al mijn telefoontjes terug te vinden. Sommigen ook niet, omdat de verbinding verbroken werd. 

We zijn nu nog geen maand over gestapt, maar ik ben dagelijks met kpn bezig. 

uren heb ik al een de telefoon door gebracht over ons internet wat niet werkte, onze vaste telefoon lijn die maar telkens niet werkte, wat nu wel werkt maar kan door ziggo klanten niet gebeld worden. Het begon al met toen we het abb. afsloten, foute gegevens, pakket die al opgestuurd was naar ons nieuwe adres waar nog niemand woonde terwijl duidelijk een datum gecommuniceerd was. Een monteur die pas na ruim een week kon komen, dus al die tijd geen bereik hadden, terwijl gezegd was, als je het pakket kreeg, je vrij snel een afspraak kon krijgen. Niet dus. . Ik heb al 5 keer aan de telefoon gezeten, waar je eerst een gemiddelde wachttijd hebt en dan krijg je medewerkers aan de telefoon die niet weten hoe het zit, je in de wacht gezet word en vervolgend hoor je u bent verbonden met de voicemail van vodafoon en de verbinding wordt verbroken. 

2 keer gehad dat je na eindelijk een medewerker aan de telefoon hebt, de systemen niet werken. 

In mijn kpn werkt niet, kan niks wijzigen, wilde videoland, dus via de klantenservice. Dit duurde 3 pogingen, bij 2 werd 2 keer de verbinding verbroken, maar met gevolg dat ik nu in mijn kpn die 3 keer videoland pakket zie staan. Hoop niet dat ik voor alle 3 moet betalen. 

ik ben er wel achter dat als je in het keuze menu abb opzeggen invult, je direct geholpen wordt en deze mensen je ook echt helpen. Zo kreeg ik bij mijn 3 keer videoland bij de dame van opzeggen, 3 maanden gratis, was een actie… hadden de andere 2 niet benoemd. 


Bedankt voor de gegevens en de toelichting! Geen soepele start en voortzetting bij ons als ik je bericht zo lees. 😕 Niet de bedoeling en ook zeker niet de service die je van ons mag verwachten.

Ik zie in de notities dat het hier gaat om dat je niet gebeld kon worden door je moeder. Hier is een ticket voor aangemaakt en de technische dienst heeft zo te lezen op 10 september contact met je gehad hierover en het een en ander in werking gezet. Als het gebeld worden nu nog niet lukt raad ik je aan om hierover terugkoppeling vanuit de technische dienst af te wachten (ik verwacht binnen 3 werkdagen vanaf nu). Het ticket staat nog open, dus ze zijn er nog mee bezig. 

Fijn dat je nu van een aanbieding gebruik hebt mogen maken wat Videoland betreft! Niet alle afdelingen hebben dezelfde mogelijkheden wat de kortingen betreft, dus ik verwacht dat mijn eerdere collega's dit daarom niet genoemd hebben. Wel prettig dat de laatste collega die je sprak dit in werking heeft gezet. In mijn systeem zie ik bij je abonnement slechts één keer Videoland staan en deze staat inderdaad op gratis voor de eerste 3 maanden, dus je hoeft je geen zorgen te maken om extra kosten voor drie keer Videoland. 

Ik betreur dat het contact zo stroef is verlopen sinds je klant bij ons bent geworden, je mag zeker beter verwachten en ik hoop dat het in de toekomst ook beter zal gaan. Mocht je toch ergens tegenaan lopen of vragen over hebben, maak hier gerust weer een topic aan. Mocht je na woensdagavond nog niks gehoord hebben van de technische dienst wat het ticket betreft, dan kun je hieronder ook weer een reactie plaatsen en ga ik op onderzoek uit. 🙂


@weswes Ik zie dat mijn collega's je hebben geprobeerd te bellen, maar ze kregen je niet te pakken. Op 15 september is er een e-mail gestuurd naar het gmail adres waar ook je forumprofiel mee aangemaakt is. Mocht het probleem niet opgelost zijn, neem dan contact met de technische dienst op via het nummer en de pincode die in deze mail vernoemd zijn. Dan pakken mijn collega's het verder met je op. 


Dag

Het bellen probleem is intussen eindelijk opgelost. Gisteren deed zich volgende probleem voor, maar dat is telefonisch verholpen. Alleen mijnkpn werkt niet, enige wat ik kan zijn is mijn factuur, maar ik kan online niks wijzigen. Dit zou te maken hebben met systeem omzetten, maar dat duurt intussen al 3 weken. Ik ben nog nooit zo vaak/lang bezig geweest met een provider. Bijzondere vind ik ook, dat ik vaak te horen krijg bij de klantenservice dat gegevens van ons niet bekend zijn bv. dat wij vaste telefoonlijn hebben, terwijl ik er mee bel. Als mijnkpn weer werkt, dan is alles weer opgelost. Ben benieuwd hoe de volgende factuur er uit komt te zien. 

Groet gerrita


Fijn dat het bellen nu in elk geval werkt. Nu alleen MijnKPN dus nog. Ik kan geen omzetting of openstaande bestelling vinden. Wat gebeurt er wanneer je online iets probeert te wijzigen? Krijg je een melding in beeld? Zo ja, welke melding? Of blijft je MijnKPN bijvoorbeeld leeg?


Reageer