Skip to main content

Hoe is dit mogelijk. De eerste keer werd mijn iPhone 13 bezorgd met een sticker van ptt erop de doos was open geweest en ze hadden hem dichtgeplakt zonder erin te kijken. Dan dan zonder te kijken zat er geen tel meer in. Kpn stelt onderzoek. Inmiddels is mijn oude tel echt aan vervanging toe. Nou na een dag of 4 mochten we een nieuwe bestelling plaatsen. Hij vertrekt hij komt bij depot hij wordt bezorgd yoepie (zit in een rolstoel heb dwarslaesie dus een tel is voor mij meer als bellen.) Weer dag thuis gebleven, werk als journalist en wat denk je ik wacht nog en wat staat.  'er zijn  problemen met de bestellen nader bericht volgt'. Gister gebeld. Met zekerheid voor 22.00 geleverd. Wil je bellen hang je eerst uur aan de lijn dan krijg je eindelijk iemand waar ik 4 keer het verhaal moet vertellen. Dan zegt ze ik weet nu naar wie ik U moet door verbinden 20 min verder de volgende. ze zette mij even in de wacht, ze moest wat navragen. Sorry maar na 56 min in de wacht en nog geen telefoon. Misschien een idee voor kpn iedere tel heeft een imei code en als er zoveel tel verdwijnen, dan  onderzoeks team een goede aanwinst zijn in de opsporing. De tel zijn nog steeds jullie eigendom, dus juridisch eenvoudig op te lossen. Ik snap dit systeem al jaren niet. In mijn gezin hebben al mijn kinderen en zelfs mijn oudste kleinkinderen tel van kpn en als ik kijk wat er de afgelopen 2 jaar daar al zoek geraakt is. Zit ik nu dit verhaal op een tel met een half scherm. Dus graag een oplossing en gooi het eens bij de directie neer. Maak degene die dat doet een goede beurt. Let maar op. Goed verhaal Lekker kort ook 

Hallo @Jenny Minnen, welkom op het KPN Forum. Goed dat je ons gevonden hebt.

Ontzettend balen dat je nog altijd op jouw nieuwe iPhone 13 wacht. De eerste keer is de bestelling bezorgd, maar ontbrak het toestel. De tweede keer is er geen duidelijkheid over wanneer deze nou eigenlijk bezorgd wordt. Ik snap heel goed dat je hier meer duidelijkheid over wilt.

Ik kijk graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef even een seintje als je dit gedaan hebt.