Skip to main content

Beste mensen van KPN

 

heb een nieuwe telefoon besteld bij jullie ivm met een nieuw abonnement 

Volgens de track and trace is de telefoon bezorgd maar  we hebben niks ontvangen 

Meedere malen gebeld met KPN en PostNL maar wordt van het kastje naar de muur gestuurd

Maar wat ze wel kunnen zien is dat er ook niet  getekend is voor ontvangst (wat altijd moet en legitimatiebewijs neem ik aan)dus waarschijnlijk heeft de bezorger een fout gemaakt 

Ondertussen heb ik nog steeds geen telefoon maar mijn nieuwe abonnement is al ingegaan 

Graag een onderzoek starten waar de telefoon is 

Hallo @Stefan Wit 

 

Vervelend dat je nieuwe telefoon zoek is, dat komt helaas vaker voor.

Je zou nog kunnen kijken of het pakketjes niet in de schuur ligt (als je die hebt), laatst iemand hier op het forum die gewoon thuis was op het moment van leveren maar het pakket later toch in de schuur vond.

Soms wordt het pakketje ook over de schutting in de tuin gegooid, ergens achter gezet of zelfs in een kliko gestopt.


Beste Gesp

 

Heb zelfs bij buren gevraagd en idd in kliko,s en alles gekeken 

Maar er moet worden getekend voor een telefoon en id laten zien 

Zoiets gooien ze echt niet zomaar  ergens neer 


Helaas doen ze dat wel, dat is ook al een paar keer op TV geweest in 1 of meerdere consumentenprogramma's.

Zie b.v. hier het topic van die telefoon die later in de schuur werd gevonden:

 

 

Maar telefoons worden helaas meestal gestolen i.p.v. ergens achtergelaten.


Ze kunnen bij mij nergens achter het huis komen 

 


Nog van harte welkom op ons forum @Stefan Wit. Ik zie dat @GeSp al toegesneld is, ik haak ook graag aan.

Rot om te lezen dat je jouw telefoon niet ontvangen hebt. Ik lees dat je ook al gebeld hebt, maar dat je nog niet veel verder kwam. Hoe staat het er intussen voor? Als ik je ermee kan helpen, vul dan je forumprofiel zo volledig mogelijk in. Inclusief je adresgegevens, mobiele nummer, geboortedatum, bestelnummer en laatste 3 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer. Als je me hier een seintje geeft, kijk ik er voor je naar.


Vroeger had KPN koeriersdiensten van kleine bedrijven. Dan kwam je zelfs voor een simkaart een witte bus tegen die je liet tekenen voor ontvangst. Alles moet goedkoper lijkt het.


Vroeger had KPN koeriersdiensten van kleine bedrijven. Dan kwam je zelfs voor een simkaart een witte bus tegen die je liet tekenen voor ontvangst. Alles moet goedkoper lijkt het.

 

Met al die verdwijnende telefoons vraag ik me af of het nog wel echt goedkoper is op de huidige manier.


Hoi Alexandra,

 

Er is reeds contact met mij opgenomen door iemand van KPN en die gaan t uitzoeken zeggen ze dus dat wachten we eerst maar even af 

Ik hoop dat de bestelling ergens traceerbaar is uiteraard 


Hoi Allemaal,

Ik had dit ook in een ander topic gezet.
Maar het blijft een actueel onderwerp.

Ik krijg om de drie maanden een pakket voor mezelf, vrij kostbaar wat inhoud betreft (Financieel gezien)
Een week voor de zending verstuurd wordt, krijg ik een telefoontje.
Met de vraag op welke dag ik het pakket in ontvangst kan nemen
En op welk dagdeel, s 'morgens s 'middags of in de avond.

Op de aangegeven dag krijg ik een uurtje voor levering een telefoontje of het uitkomt, zodra ik dat bevestig komt de koerier aan bij mijn huis, belt netjes aan, ik maak het pakket open in zijn aanwezigheid dan teken ik voor ontvangst. 
En de zaak is geregeld. Geen idee wat de kosten zijn voor de verzending, is ook niet mijn zaak.

In de afgelopen drie jaar nog nooit een zending verloren gegaan.
Er zullen daar wel geen dieven werken, en waarschijnlijk ligt dat bij de bezorging van KPN telefoons wat anders.


staat in dit topic.


Hoi Alexandra,

 

Er is reeds contact met mij opgenomen door iemand van KPN en die gaan t uitzoeken zeggen ze dus dat wachten we eerst maar even af 

Ik hoop dat de bestelling ergens traceerbaar is uiteraard 

Top, dat zijn goede stappen. Het wordt voor je uitgezocht en je hoort het zo gauw er meer bekend is. Laat ons hier gerust weten hoe het is afgelopen, of als je vragen hebt.