Skip to main content

Beste KPN,

ik heb een mail ontvangen dat mijn pakketje bezorgd zou zijn een pakketje waar ik voor moet tekenen, maar helaas is dat niet mogelijk omdat er op het aangegeven tijdstip niemand aanwezig was. Graag zou ik willen weten wat er mee gebeurd is omdat het ook niet bij buren afgegeven is en het hier om een prijzig pakketje gaat maak ik me wel wat zorgen. 

De bezorger tekent gewoon zelf. Heeft die bij mij ook gedaan vorige week toen die m'n nieuwe foon bracht. Heeft die het niet ergens neergelegd? In de schuur ofzo?


Nick Niet dat ik weet heb al overal gezocht.  Hoop niet dat het pakketje zomaar ergens neergelegd is 


Hoi @Plj v Otterdijk, welkom op ons forum!
Als het om een KPN bestelling gaat kun je de status en track&trace code terugvinden in je Mijn bestelling.
Als deze via Postnl gestuurd is kun je via hun site je pakketje volgen. Track & trace


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


Het probleem ligt bij PostNL deze zegt het pakketje met mijn telefoon bezorgd te hebben maar op een moment dat er niemand thuis was.

waar het pakketje nu is is een mysterie.

 


Ah dat is balen.
Hier is gelukkig een proces voor. Je kunt hierover met ons bellen op 0800-0402. Mijn collega's daar kunnen dan een onderzoek voor je starten.

Houd er wel rekening mee dat hier even overheen gaat en wij de voortgang niet in kunnen zien.  


Het zou 5 werkdagen duren en idd 08000402 is waar ik bij uitgekomen ben met dit probleemÂ