Skip to main content

Goedemorgen 

Ik heb 1 november Xiaomi 11t pro gekocht. Toen stond actie gratis 43" Xiaomi tv. Maar ik kan nergens aanvragen? Wat nu?

Probeer het hier eens… https://xiaomi.myactions.eu/actions/69


Hi dankje wel voor snelle reactie. Ik heb via de link geregeld. Ik hoop binnenkort bevestiging e-mail kan ik ontvangen..


Ik hoop het beste voor je, maar ik heb mijn twijfels of het nog lukt.

Aankoopperiode

van 15/10/2021 tot 31/10/2021

De actievoorwaarden worden meestal strikt aangehouden.


Ik heb hem laatste dag gekocht. 

 


Hmmm... "tot 31/10". Dan zou 31 okt eigenlijk net te laat zijn. Als er had gestaan "tot en met 31/10", dan had het wel goed geweest 🤪

Maar ze zullen wel gewoon "tot en met" bedoelen 😄

Hoop ik voor je 😉


Ok @Aleia , dan zou het goed moeten gaan.

Ik ging uit van jouw opmerking: “Ik heb 1 november Xiaomi 11t pro gekocht”

PS. Je kan beter het plaatje weghalen. Jouw e-mailadres staat nu op een openbaar forum.
Via de drie puntjes rechtsonder het bericht en dan “Bewerk”. Denk aan je privacy!


Ik hoop het beste voor je, maar ik heb mijn twijfels of het nog lukt.

Aankoopperiode

van 15/10/2021 tot 31/10/2021

De actievoorwaarden worden meestal strikt aangehouden.

Tot 15 november kan je een registratie indienen…


Tot 15 november kan je een registratie indienen…

Dat weet ik, maar mijn twijfel ging over het overschrijden van de aankoop periode.


 

Hier staat tussen de die datum. Dus ik heb hem tussen die tijd gekocht.

 

 


Hoi @Aleia, welkom om het forum. Als je het toestel binnen de actieperiode hebt aangeschaft (waar het wel op lijkt op de screenshots) zal je je aan kunnen melden via de link die Speedmaster al noemde. Dat heb je al gedaan begrijp ik, ik verwacht dat het daarmee goedkomt.

Zulke acties lopen meestal via de fabrikant van het toestel, in die gevallen staat de link ook al bij de beschrijving op onze website genoemd. Als je over een paar jaar het abonnement weer kunt verlengen met een actie kan je daar op letten.


Ik heb dezelfde actie aangeschaft, maar een afwijzing gekregen omdat het aanschafbewijs “onleesbaar” zou zijn (maar die is haarscherp, ik heb niets anders dan een bestelbevestiging). Wat heb jij geüpload?

 


Hi Irma 81 ze vragen een foto van de barcode van de telefoon doos die moet je knippen en fofo maken. En weer op de doos van de telefoon bij de barcode die middelste cijfers van onderde barcode. En nog verkoop bewijs.


Goedenavond 

Ik heb nog niks ontvangen van de Xiaomi 43" televisie actie. 

Groetjes Aleia 


Als je een bevestiging per mail hebt gekregen za die tv worden opgestuurd. Als je op de link die Speedmaster eerder gaf kijkt is er een FAQ, waar wordt uitgelegd dat maximaal 45 dagen kan duren voordat de apparatuur wordt bezorgd, vanaf die bevestigingsmail. Als het buiten die 45 dagen is kan je contact met hen opnemen via het formulier dat onderop die pagina staat.


Goedemiddag

 

İk heb nog steeds geen televisie ontvangen.

 


We zijn nog niet bij die 45 dagen @Aleia, en als dat wel zo is kan je via het contactformulier wat ik in mijn vorige bericht noem contact opnemen met Xiaomi. Zoals gezegd is dit een actie vanuit hun, wij hebben daar geen verder inzicht in.