Skip to main content

Vandaag overgegaan van KPN naar T Mobile en nu kan ik meteen in mijn KPN geen facturen meer inzien. Ik zou wel graag mijn eindfactuur inzien want ik denk dat ik wel voor een hele maand moet betalen.

Vandaag overgegaan van KPN naar T Mobile en nu kan ik meteen in mijn KPN geen facturen meer inzien. Ik zou wel graag mijn eindfactuur inzien want ik denk dat ik wel voor een hele maand moet betalen.

Als u vandaag overgegaan bent van KPN naar T-Mobile, dan zult u nog even geduld moeten hebben. uw eindfactuur zal tussen nu en ca. 6 weken worden opgemaakt. Mocht u recent nog betaald hebben of vandaag een factuur ontvangen hebben dan dient deze nog wel volledig te worden voldaan. Op de eindfactuur wordt dan vervolgens het teveel betaalde bedrag verrekend.

U krijgt een e-mail wanneer de eindfactuur is opgemaakt, mocht hieraan geen factuur gekoppeld zijn of u deze als nog niet kunnen downloaden, laat het dan tegen die tijd weten als reactie op dit bericht of neem (een beller is namelijk altijd sneller) telefonisch contact op met 0800-0402 dit kan Ma/Vr van 8:00 tot 18:00 en Zat. van 8:00 tot 17:00, in dat geval kan de factuur dan als nog worden nagezonden.

 

Note; als U inmiddels al geen zaken meer kunt zien rondom uw vaste aansluiting (bij KPN) dan kunt u ervan uit gaan dat uw abonnement bij KPN is beëindigd en dit niet tot dubbele kosten zal leiden.