Skip to main content

Na de nieuwe app Was er een overzicht van extra kosten van de huidige periode. 
 

Sinds kort kan ik deze optie niet meer vinden. Het is wel een handige optie om midden in je periode je extra kosten te kunnen zien. 

 

 

Bij mijn weten was dat al nooit beschikbaar tijdens een factuur periode. 

Zelf heb ik onbeperkt bellen, dus hoef me niet erg zorgen te maken over kosten. 


Misschien heb ik het mis of verwar ik het met een andere provider, maar naar mijn weten stond ie er wel in.
Het verbruik van de dag is er ook later toegevoegd na mijn verzoek in de forum. Dit miste ik bij de onbeperkt abonnement omdat ik niet altijd een sms kreeg als mijn dag bundel op was. 
 

Mijn vraag heeft meer betrekking tot de kosten er om heen bijvoorbeeld voor service nummers of bellen naar een niet eu land. Zo om meer inzicht te krijgen op verbruik buiten bundel binnen de huidige periode. 


Als ik in de MijnKPN app kijk zie ik het gewoon op de startpagina staan bij tabblad mobiel (ik heb ook internet en tv). 

Nu ben ik in het buitenland en buiten de EU, heb roaming aanstaan om smsjes voor 2 stapsverificatie te kunnen ontvangen. Verder gebruik ik de simkaart van KPN niet maar een lokale simkaart. Er staat bij mij dat ik extra kosten heb van €0,00. Ik neem aan dat de regel voor extra kosten alleen zichtbaar is als je ze daadwerkelijk hebt (gemaakt).


Je kunt de verbruikskosten inderdaad tussentijds inzien via de MijnKPN app. Maar de verbruikskosten zie je alleen als je daadwerkelijk verbruikskosten hebt. En voor zover ik kan zien, heb jij die nog niet deze nieuwe factuurperiode. 😄


Je kunt de verbruikskosten inderdaad tussentijds inzien via de MijnKPN app. Maar de verbruikskosten zie je alleen als je daadwerkelijk verbruikskosten hebt. En voor zover ik kan zien, heb jij die nog niet deze nieuwe factuurperiode. 😄

@Denise_ volgens mij heb extra kosten voor service-nummers bij onbeperkt vast bellen. 
Kan ik die ook zien in de MijnKPN-app? 
De extra kosten voor mobiel zie ik wel. 


@JRe 

Niet bij alle service nummers heb je extra kosten. 0900 nrs kúnnen gewoon het standaard tarief zijn.

Alleen het gedeelte '’dit gesprek kost x cent per minuut'’ komt boven op je rekening.
Het deel '’ + de kosten van uw provider'’ (standaardtarief) vallen binnen je bundel.

18xy nummers kosten sowieso 1 euro per minuut. Ook als ze je doorschakelen!


@PeterG ik weet dat er niet altijd extra kisten worden berekend bij service-nummers, maar als het wel gebeurt, wil ik graag zo snel mogelijk weten. 


als het wel gebeurt, wil ik graag zo snel mogelijk weten

@JRe 

Dat is toch niet zo moeilijk?

A het WORDT in rekening gebracht (het deel '’dit gesprek kost x cent per minuut'’ )
B het tarief wordt genoemd vóór het gesprek. Snel? Je weet dus al direct van af het begin dat het apart gerekend wordt.
C in je bellijst kun je zien hoe lang je gebeld hebt en meteen uitrekenen hoeveel het gekost heeft. En je op je komende factuur kunt verwachten.