Skip to main content
Beantwoord

Waar vind ik het klantnummer van mijn nieuwe mobiele abonnement?

• May 22, 2023
  • 1 reactie
  • 1365 keer bekeken

Ik wil mijn ESim activeren, maar daar heb ik op MijnKPN een klantnr voor nodig. Mij wordt verteld dat ik meerdere opties heb om dit nummer te achterhalen, maar geen daarvan werkt. Ik heb geen contract in mijn mailbox, er is geen bankafschrift gemaakt en er staat niks op mijn MijnKPN profiel. Ik kan niemand bellen want mijn nr is gedeactiveerd. 

Beste antwoord door Roy74

Halllo @AGroningen ,

Het klantnummer tref je aan op iedere factuur. Die zijn terug te vinden in MijnKPN.

edit: ik lees het nog eens en schat in dat je een geheel nieuw contract hebt zonder een factuur uit het verleden. Volgens mij kun je via kpn.com chatten met de klantenservice. Die willen vast even helpen.

edit2: hier staat de procedure

doe je dit via de MijnKPN app vanaf het betreffende toestel? Want via een browser gaat dit niet werken 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • Antwoord
  • May 22, 2023

Halllo @AGroningen ,

Het klantnummer tref je aan op iedere factuur. Die zijn terug te vinden in MijnKPN.

edit: ik lees het nog eens en schat in dat je een geheel nieuw contract hebt zonder een factuur uit het verleden. Volgens mij kun je via kpn.com chatten met de klantenservice. Die willen vast even helpen.

edit2: hier staat de procedure

doe je dit via de MijnKPN app vanaf het betreffende toestel? Want via een browser gaat dit niet werkenÂ