Skip to main content
Vraag

Waar vind ik informatie over de levertijd van een Apple Watch 12 of Ultra 4?

• September 17, 2026
  • 35 reacties
  • 619 keer bekeken

Toon eerste bericht

35 reacties

• Nieuwkomer
  • September 25, 2026

Zelf heb ik een zwarte Apple Watch Ultra 4 besteld als pre-order  (zwart met alpine bandje). Ik heb tot op heden niets gehoord, maar volgens de site zou het al wel leverbaar zijn. Zijn er mensen die het al wel ontvangen hebben?

Ferry1984
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • September 25, 2026

Zelf heb ik een zwarte Apple Watch Ultra 4 besteld als pre-order  (zwart met alpine bandje). Ik heb tot op heden niets gehoord, maar volgens de site zou het al wel leverbaar zijn. Zijn er mensen die het al wel ontvangen hebben?

Je hebt niks gehoord in de zin van ook geen bestelbevestiging of andere mail van kpn over je bestelling? Je ziet ook de bestelstatus niet in de kpn app?

• Nieuwkomer
  • September 25, 2026

​@Delano-ve Hier exact hetzelfde. De levertijden pagina is op 22-09 aangepast naar 1 tot 2 werkdagen. Op de productpagina stond tot gisteren “Levering vanaf 23 september”. Sinds gisteren staat er “Voor 21.00 besteld, morgen in huis”. Ik heb al meermalen contact gehad met de klantenservice, maar elke keer hetzelfde antwoord. We weten niets, we kunnen niets, we doen niets,… Voor een bedrijf dat sterk zou moeten zijn in communicatie is dit meer dan waardeloos. Via Instagram kreeg ik een reactie dat de informatie op de site niet klopt. Oké, maar wat klopt dat wel? Dat weten ze ook niet… hoe weet je dan dat de informatie op de site niet klopt?

Kortom, erg frustrerend en waardeloos. Het erge is dus dat dit elk jaar weer hetzelfde verhaal is. 

• Nieuwkomer
  • September 25, 2026

​@Ferry1984 Heb jij al wel een nieuwe update over de levering dan? Ik krijg elke 4 dagen ongeveer exact hetzelfde mailtje.

Nog heel even geduld

 

Je gereserveerde Apple Watch Ultra 4 GPS Cell 49mm Blck Tita Case Black Ocean Bnd komt er bijna aan. Zodra wij deze op voorraad hebben, bezorgen wij je smartwatch zo snel mogelijk. Natuurlijk geldt: als 1e besteld = als 1e in huis!

De status in de app blijft ook op gereserveerd staan.

• Nieuwkomer
  • September 25, 2026

Je hebt niks gehoord in de zin van ook geen bestelbevestiging of andere mail van kpn over je bestelling? Je ziet ook de bestelstatus niet in de kpn app?

Ik hoor niets over mijn bestelling. In de app staat de bestelling wel als “gereserveerd”. Ik kreeg aan de telefoon ook te horen dat het ding niet op voorraad is, maar de site geeft inderdaad iets anders aan. Sowieso een beetje misleidend. 

Ferry1984
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • September 25, 2026

​@Ferry1984 Heb jij al wel een nieuwe update over de levering dan? Ik krijg elke 4 dagen ongeveer exact hetzelfde mailtje.

Nog heel even geduld

 

Je gereserveerde Apple Watch Ultra 4 GPS Cell 49mm Blck Tita Case Black Ocean Bnd komt er bijna aan. Zodra wij deze op voorraad hebben, bezorgen wij je smartwatch zo snel mogelijk. Natuurlijk geldt: als 1e besteld = als 1e in huis!

De status in de app blijft ook op gereserveerd staan.

Ik had al eerder gereageerd dat ik donderdag begin van de avond ineens in de post-nl app zag dat er een verzendopdracht was aangemaakt nog voordat kpn mij überhaupt een update had gegeven.  

Later op de avond kreeg dit mailtje ik dus:

De informatievoorziening tussen bestelling en daadwerkelijk versturen is behoorlijk karig en nogal last-minute. Maar ik had hem dus wel op de releasedag binnen.

• Helper
  • September 25, 2026

Heb nog nooit zoiets incapabels gehoord van een organisatie als KPN (ze hadden toch beter kunnen weten) dat ze te weinig hebben besteld waardoor mensen die vroeg, heel vroeg in de presale hebben besteld nog steeds het product niet hebben en ook geen updates krijgen. Ook erg jammer dat ze hier niet eens op de lijn komen.

• Nieuwkomer
  • September 25, 2026

Ik zit hier sinds vorige week te lezen of meer mensen hetzelfde probleem hebben. Ik heb dus ook ruim van tevoren mijn Apple Watch 12 besteld en ik hoor nog steeds niks. Hij staat nog altijd op gereserveerd. Ik vind het ronduit SCHANDALIG van KPN.

• Nieuwkomer
  • September 26, 2026

Ik had de Ultra 4 (zwart alpine burgundy) besteld op 14.09. Tot gisteren niks anders dan ‘gereserveerd’. Heb toen besloten om te annuleren en direct opnieuw te bestellen. Er stond immers online ‘vandaag besteld morgen in huis’. En zowaar, vandaag wordt ie bezorgd. 🫪

• Nieuwkomer
  • September 26, 2026

Ik had de Ultra 4 (zwart alpine burgundy) besteld op 14.09. Tot gisteren niks anders dan ‘gereserveerd’. Heb toen besloten om te annuleren en direct opnieuw te bestellen. Er stond immers online ‘vandaag besteld morgen in huis’. En zowaar, vandaag wordt ie bezorgd. 🫪

Heel bizar, die gang van zaken. Ik ga hetzelfde maar eens proberen. 
Fijn dat het in ieder geval wordt geleverd. Geniet ervan!