Skip to main content
Beantwoord

Waar vind ik telefoonnummer van iPad zodat ik MB's kan delen?

• October 27, 2022
  • 1 reactie
  • 68 keer bekeken

Waar vind ik het nummer van de nieuw gekochte i pad met KPN abonnement dat ik moet toevoegen om mb s te kunnen delen ? Dat blijkt niet het  klantnummer van dat abonnement te zijn

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Knibba, welkom op ons forum!
Er zijn verschillende plekken waar je deze terug kunt vinden maar het gaat in ieder geval om het 097- nummer.

• Dit nummer staat in ieder geval op de mails/brieven die je over deze bestelling hebt gehad en hij staat ook op je factuur als ze allebei onder hetzelfde klantnummer staan
  • Volgens mij zijn er ook wel apps waarmee je deze informatie van je simkaart kunt lezen.
  • Je kunt hierover ook altijd even met ons bellen op 0800-0402 of langs een winkel

Meer informatie over MB's delen kun je vinden in ons topic!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 31, 2022

Hoi @Knibba, welkom op ons forum!
Er zijn verschillende plekken waar je deze terug kunt vinden maar het gaat in ieder geval om het 097- nummer.

• Dit nummer staat in ieder geval op de mails/brieven die je over deze bestelling hebt gehad en hij staat ook op je factuur als ze allebei onder hetzelfde klantnummer staan
  • Volgens mij zijn er ook wel apps waarmee je deze informatie van je simkaart kunt lezen.
  • Je kunt hierover ook altijd even met ons bellen op 0800-0402 of langs een winkel

Meer informatie over MB's delen kun je vinden in ons topic!