Skip to main content

Poging 4!

chat met kpn wordt steeds verbroken (via MijnKPN). Van klantvriendelijkheid is hier weinig te merken. Je wordt gewoon NIET geholpen. 
De telefonische hulp denkt dat mijn telefoon defect is. Dat is onjuist. Omdat mijn zakelijke nummer er uitstekend op werkt. 

Dan nu het probleem (in de hoop dat er toch nog ergens iemand met verstand bij KPN werkt).

Sind ik van Telfort ben overgezet naar KPN is het geluid bij de ontvanger slecht. Er vallen gewoon stukken zinnen weg. Ik kan geen normaal gesprek meer voeren. Ik heb mijn simkaart al vervangen door een e-Sim. Wificall is geactiveerd. Mijn WiFi was goed, maar heb ik voor de zekerheid helemaal conform de wifimanager van kpn aangepast. Dat grapje kostte me al € 60,- zonder enig resultaat. Weggegooid geld. Evenals het bedrag dat ik elke maand nu aan KPN betaal.

PS: mijn toestel IPhone XS doet het met andere provider prima. 

Ha @Perrr, volgens mij is 15.1 inderdaad de laatste (niet-Beta) software. Zou je die eens willen installeren? Ik ben er nu nog niet helemaal achter of het met 4G uitgeschakeld nou ook niet beter werkt. Ik zou graag een ticket voor onze technische dienst aan willen maken, maar dan heb ik wel wat meer informatie nodig. Je kunt ook even bellen met de collega's via 0800-0402. Zij kunnen e.e.a. doorlopen met je en dan samen een ticket aanmaken.