Skip to main content

Waarom moet ik aansluitkosten betalen bij aankoop nieuwe iPhone?? Heb een abonnement bij KPN 

Aansluitkosten? Dat klinkt als een nieuw abonnement. Maar u heeft al een abonnement? Dan moet u verlengen. Geen nieuw abonnement afsluiten. 


Heeft u al een mobiel abonnement of alleen een thuis abonnement. Als u alleen een thuis abonnement heeft bent u inderdaad nieuwe klant bij mobiel en gelden daar aansluitkosten, bent u zoals @Nick83 zegt al mobiel klant moet u voor verlengen en niet voor nieuw abonnement kiezen.


Elk nieuw abonnement = aansluitkosten. Hoeveel abonnementen je al hebt lopen maakt niet uit. Al heb je 20 abonnementen lopen, bij het 21ste nieuwe abonnement zal je nog steeds aansluitkosten moeten betalen.


Ik ben pas sinds januari nieuw bij KPN, dus kan niet verlengen.ik wil gewoon een nieuwe iPhone  en verder mijn abonnement uitdienen.


Je wilt dus los een iPhone kopen, dan moet je bij losse toestellen zoeken, zoals het nu klinkt heb je de optie met abonnement aangeklikt. Dan maakt het eigenlijk ook niet uit waar je de telefoon koopt, ik zou dan gewoon even online zoeken waar je het voordeligst uit bent. 


Elk nieuw abonnement = aansluitkosten. Hoeveel abonnementen je al hebt lopen maakt niet uit. Al heb je 20 abonnementen lopen, bij het 21ste nieuwe abonnement zal je nog steeds aansluitkosten moeten betalen.

Ik wilde alleen het verschil verlengen/nieuwe klant uitleggen, ik ging er niet vanuit dat @Vdronstephanie een abonnement erbij wilde nemen.


Bedankt , ga aan de slag


Bedankt , ga aan de slag

Bij KPN kun je via de site geen los toestel kopen. Dat moet in de winkel. En dan betaal je ook een toeslag van een paar 10tjes boven op de prijs die je normaal zou betalen als je er een abonnement bij neemt. 

Koop er anders gewoon 1 bij coolblue ofzo...


Ga ik doen, bedankt.