Skip to main content

Beste kpn, ik heb hetzelfde probleem, destijds overstap van telfort naar kpn en sindsdien krijg ik te horen dat ik anoniem bel. Ik heb jullie al 2x verzocht dit aan te passen en in de gegevens zou t al goed staan, maar ik bel nog steeds anoniem. Fijn als jullie dit nu eindelijk kunnen oplossen! Vr groet Joyce

admin: eigen topic aangemaakt. 

Hoi @Joycexx welkom op het forum en ik help je hier graag verder bij. Ik zal kijken of alles goed staat in de netwerkinstellingen bij KPN. Heb jezelf ook de instellingen van het toestel nagelopen? Wat voor een type toestel heb je precies? Zou je jouw profiel verder kunnen aanvullen en mij hier een seintje kunnen geven? Dan kijk ik even mee.


@Joycexx Ben je er nog uitgekomen wat het anoniem bellen betreft? Laat het anders gerust nog even weten!


Ja profiel ingevuld met benodigde informatie. Ik hoor graag weer van je. Groet, Joyce 


@Joycexx Excuses voor de late reactie, ik was in verband met ziekte even afwezig. Ik heb alle netwerkinstellingen gecontroleerd en ik kan geen rare dingen vinden. Ik zou toch nog even de instellingen van het toestel nalopen. Mocht dat niet lukken dan wil ik je adviseren om even langs een KPN Winkel in de buurt te gaan. Dan kan een collega ter plekke het toestel voor je nalopen en verhelpen.