Skip to main content

In een mail genaamd: ‘Wat u moet weten over de bezorging’ werd er doorgenomen hoe de bezorging verloopt. In deze mail stond, ik citeer: “U pint de kosten van 0 euro. U kunt niet met contant geld betalen.” Ik kan helemaal geen 0 euro pinnen en al helemaal niet contant betalen. Erg vreemd waarom dit zo genoemd wordt in de mail. 

Daarna ontving ik een email met daarin een persoonlijke video hoe de bezorging zou gaan verlopen. In deze video werd gezegd dat er 1 cent gepind dient te worden. Vreemd vind ik al dat er aan de deur een bedrag overgemaakt dient te worden, waarom zou dit niet via internet bankieren kunnen.

Ze willen controleren of u zelf ook echt de eigenaar bent van de bankrekening. Dit om fraude te voorkomen. 


Hallo Jesper, 

Welkom als klant bij KPN. Wanneer je een nieuwe aansluiting met toestel aanvraagt, en dit toestel is al betaald of wordt gespreid betaald, dien je bij de koerier € 0,01 te pinnen. Dit is om te verifiëren dat je beschikking hebt over de bankrekening waarmee je ons machtigt om de maandelijkse facturen te voldoen. Weet je hiermee voldoende? 


 

Hallo Jesper, 

Welkom als klant bij KPN. Wanneer je een nieuwe aansluiting met toestel aanvraagt, en dit toestel is al betaald of wordt gespreid betaald, dien je bij de koerier € 0,01 te pinnen. Dit is om te verifiëren dat je beschikking hebt over de bankrekening waarmee je ons machtigt om de maandelijkse facturen te voldoen. Weet je hiermee voldoende? 

Hallo Heine,

 

Ik wil jullie graag helpen in het verduidelijken van de mail over het beschrijven van de bezorging. Ik begrijp nu dat die 1 cent ter verificatie is. Ik wil alleen aangeven dat de beschrijving (zoals eerder beschreven met het citaat) in de mail die ik gekregen heb niet overeenkomt. Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen, en indien jullie de mail die ik gekregen heb willen zien laat het maar even weten.


Fijn dat je opheldering hebt. :slight_smile: Wat er bedoeld wordt, is dat er geen bijbetaling aan de deur hoeft te worden voldaan (bijbetaling € 0). Voor situaties waarin wel een bijbetaling moet worden gedaan, staat aangegeven hoe deze betaling kan worden voldaan, namelijk per PIN en niet contant. Als er geen eenmalige bijbetaling (meer) hoeft te worden voldaan, geldt dus nog wel de verificatie PIN-betaling van € 0,01. 

We zullen kijken of dit verduidelijkt kan worden in de mailcorrespondentie na bestelling en voorafgaand aan de aflevering. Je hoeft hiervoor geen voorbeeldmail door te sturen. Bedankt voor je suggestie en het meedenken! :slight_smile:


Reageer