Skip to main content

Afgelopen week mijn mobiele abonnement online verlengd. Omdat het toestel niet beviel, de verlenging geannuleerd en toestel terug gestuurd. Netjes bevestiging van annulering ontvangen én bevestiging dat toestel in goede orde ontvangen was én dat ik opnieuw kon verlengen. 

Omdat ze bij KPN zelf het toestel niet hadden wat ik graag wil, heb ik verlengd via Mobiel.nl. Alleen nu accepteert KPN de verlenging niet op basis van de inkomsten en lasten toets. Terwijl ik EXACT hetzelfde heb opgegeven als de eerdere verlenging bij KPN zelf... 

 

Al diverse malen contact gehad met KPN maar daar word ik van het kastje naar muur gestuurd.... 

 

Hoe kan dit? 

Bij de eerste verlening zal de lening die u afgesloten heeft voor uw telefoon geregistreerd zijn bij BKR. Bij de 2de poging was die registratie bij BKR denk ik nog niet weg. Ik zie dat zomaar voor me dat da misschien wel een maand of langer duurt. En dus kreeg u geen nieuwe lening.


Goedemorgen @Corrie1976
​​​​​​Zoals @Nick83 noemt kan het inderdaad ongeveer een maand duren voordat het BKR je registratie verwijderd heeft.