Skip to main content

Aan de koninklijke KPN


Waarom haat KPN haar eigen klanten zo?
Als gezin ervaren we hinder van de chaos die is ontstaan bij het afsluiten van 4 mobiele abonnementen.
De Chaos bestaat inmiddels uit 
- 53 mails van KPN in 2 weken tijd,
- 6 ipv 4 simkaarten,  
- Geen nummerbehoud
- Geen data delen 
- Geen opzegging bij T-Mobile waardoor abonnement nu door loopt
- 8 contactmomenten met KPN klantenservice waarin ik dezelfde missers keer op keer aan moet geven, 
- en 2 uur wachttijd aan de telefoon op de stem van een medewerker die niets voor je kan betekenen.

KPN, Al weken laten jullie ons als betalende klant barsten!
Jullie haten je eigen klanten
De Customer Journey bij Koninklijke KPN is een hel!

Is dit een serieuze manier van hulp vragen of een bericht ter informatie?


Zo te lezen is het een noodkreet van iemand die ondertussen ten einde raad is.

Dus ik vind het commentaar hier boven zeer misplaatst, of, wat bedoel je er precies mee ?

Maar, beter nog, niets zeggen en wachten tot een behulpzame kpn-er dit oppakt.


Afijn, nadat je je frustratie hier gemeld hebt,  @Joris van Zijl 
vraag ik je vriendelijk om alvast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel in te vullen, wat alleen zichtbaar is voor de KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Wat ik ermee bedoel, is of er niet op een normale manier om hulp gevraagd kan worden. Ik vind dit raar en misplaatst.

 

”Mijn aanvragen gaan niet goed, ik wil dolgraag klant worden: kan er iemand meekijken en helpen. Ik ben ten einde raad.” 


Hoi @Parossa 
Je antwoord op een bestaand topic ben jij dezelfde persoon als de topic starter?
Zo niet en je hebt vragen over het klant worden dan kun je het snelste gratis nummer 0800 0402 bellen.

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten

Wil je alsnog hier op antwoord wachten, wat wel enkele dagen kan duren dan vraag ik je om alvast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel in te vullen, wat alleen zichtbaar is voor de KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


@Joris van Zijl Welkom op het forum. 

Wat jammer om te lezen dat er tot nu toe al zoveel mis is gegaan. 

Ik controleer graag of er iets dat ik voor je kan betekenen om tot een oplossing te komen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt?