Skip to main content

Mijn vrouw had hem de dag nadat hij uit kwam in huis (rechtstreeks via Samsung), een vriend van mij heeft hem vandaag in huis (T-Mobile). Beetje raar dat de marktleider niet als eerste uitlevert...

Niet iedereen heeft een A53, ik heb hem ook niet, geeft ook niets want ik wil hem ook niet.

Maar voor de duidelijkheid, wel besteld nog niet gekregen? In geval van besteld, wel een bevestiging gekregen met een vermoedelijke leverdatum?


Overigens is KPN geen marktleider qua toestellen. Mobiele toestellen zijn een bijartikel. Wil je de volgende keer sneller een nieuw toestel in huis hebben kijk dan even bij de grote spelers zoals mobiel of belsimpel. Voor deze bedrijven is het hun core business en zij kopen in grotere aantallen in dan KPN.


@Speedmaster , KPN geeft aan, op voorraad vandaag besteld morgen in huis,  zou het misleiding vinden als dat niet waar blijkt te zijn omdat ze niet op voorraad zijn.


@Speedmaster, KPN geeft aan, op voorraad vandaag besteld morgen in huis,  zou het misleiding vinden als dat niet waar blijkt te zijn omdat ze niet op voorraad zijn.

Als vaste forumbezoeker weet jij net als ik dat er heel veel topics voorbij komen waarbij juist dat met enige regelmaat gebeurd, bestellen en vervolgens niet op voorraad. En dat is voor mij ook steeds de reden om te reageren met het commentaar wat ik hierboven gegeven heb.


Daar heb jij weer helemaal gelijk in @Speedmaster , maar het zou niet zo mogen zijn, adverteren met morgen in huis en het niet nakomen, maar ze komen er steeds mee weg en als je annuleerd kun je te lang wachten op de terug betaling en werkelijke anulering van je abbo/verlenging.

Voor mij een reden om te zeggen, koop een toestel los en nooit bij je provider.


Pre-order geeft het systeem aan. Dat is niet morgen in huis. De S22 leveren ze ook niet uit. 

 

Ze hebben leveringsproblemen. en de toestellen worden '’ergens halverwege april geleverd'’, aldus de klantenservice. Dat het geen half april is kun je afleiden uit: dan hadden ze gezegd dat het 'ergens halverwege midden april' is.

 

Leveringsproblemen kan, maar dat jet er niet open over bent en je klanten niet op de hoogste stelt is nogal niet van deze tijd. 

 

 


Als je een toestel snel in huis wil hebben, dan moet je hem gewoon ergens bij een webshop bestellen en meteen betalen. Coolblue ofzo. Of Belsimpel. Bij KPN moet je geduld hebben. Je ben zo een paar weken verder.


Top dank allen voor deze tip. Nu nog een betere deal gekregen bij inderdaad een van de genoemde aanbieders. En morgen in huis. Deze mag dicht.


Dus met andere woorden, misleiding in de webshop, er is bekend dat ze niet kunnen leveren en toch neerzetten morgen geleverd.😱😱


Je kunt 'm gewoon vrij kopen bij diverse winkels. Je moet 'm dan wel in 1 x betalen natuurlijk.

Wil je toch een lening en het abonnement bij KPN dan kun je 'm kopen bij Mediamarkt, Coolblue, Optie #1 (echte winkels) en dan dáár direct je KPN abonnement verlengen. Dan kan je er een lening bij nemen.

Via internet Mediamarkt of Belsimpel. I.c.m. verlenging KPN met lening of gewoon kopen zonder lening natuurlijk.


Officieel mag hij van Samsung pas 1 april 2022 geleverd worden.

Ik denk dat de meeste bedrijven hem toch eerder leveren. 

Jammer dat KPN hem niet eerder levert, maar voor mij is het geen probleem (gelukkig). 😉