Skip to main content

Jaren geleden begonnen bij Xs4all met mijn mobieltje 13 euro per maand overgenomen door KPN nu inmiddels 15,10 euro per maand constant die kleine irritante verhogingen onder het mom van inflatie correctie. 

Ik wou dat mijn inkomen ook zo goed werd gecorrigeerd.

Bij Xs4all gebeurde dit niet en bij veel providers ook niet, ik heb een contract 13 euro per maand afgesloten that’s it, stop hiermee.

Nog een paar van dit soort diefstallen en ik ben weg, maar dan ook met mijn tv en internet .

Ook de bereikbaarheid van KPN is slecht, geen mail geen tel. echt hopeloos.

Dit wilde ik ff kwijt.

mvg

Ron.

 

Hallo @Ron5119 ,

KPN is inderdaad niet te bereiken per e-mail. 
Wel via 0800-0402, Facebook, Twitter en dit forum. 

Wat betreft de verhogingen: 

Als jouw contractdatum bereikt is, kun je verlengen en dan ga je de huidige prijzen betalen. Die zijn gelijk aan de prijzen van voor 1 oktober 2022 en die zijn dus niet aangepast met de inflatiecorrectie.

Check hier de huidige prijzen: 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement.htm?icid=toptaak8-allesovermobiel

 

Met 0 GB en 3 GB kom je dan goedkoper uit, uitgebreidere abonnementen zijn duurder bij KPN.


Hoeveel data en belminuten heeft u bij dit abonnement? 


Ik heb onbeperkt bellen en sms, 5 gig internet pm wat hiervan over is wordt meegenomen naar volgende maand, dus zeker voor mij genoeg gigjes .

Als ik de link van de ab ( prijzen van voor 1 oktober 2022 ) bekijk ben ik met een nieuw ab meer kwijt dan nu.

Voor mijn dochter heb ik een paar maanden geleden een ab bij simpel.nl afgesloten gelijk ongeveer aan dat wat ik nu bij KPN heb ( onbeperkt bellen en sms en 3 gig ) , voor 10 euro pm, inflatie correcties heb ik daar niet gehad.

De enige reden dat ik nog bij kpn zit is dat ik alles heb van KPN en daardoor een korting op mijn totaal krijg, ik geloof iets van 5 euro.

 

 


Je bent nu op dit moment dus nog steeds goedkoper uit dan de nieuwe KPN-klanten. Ik zou jouw huidige abonnement dan maar koesteren. Helaas worden momenteel veel dingen duurder in het leven. En ook wel met (veel) meer dan de 5,8% die KPN heeft gerekend.  

O ja, je hebt behalve een entertainmentvoordeel van vijf euro op een aanvullend pakket nu ook het pluspakket gratis. Kortom : Het is allemaal nog niet zo slecht bij KPN.