Skip to main content

Hi,

Ik voor de 2e keer een simkaart moeten bestellen omdat de 1e bestelling abrupt werd geannuleerd zonder opgaaf van redenen. 
Het is nu ongeveer 10 dagen geleden en heb nog niets ontvangen en kan ook geen status achterhalen. Als ik bel wordt ik doorverwezen naar de website. Gewoon menselijk contact lijkt onmogelijk...

Hi,

Ik voor de 2e keer een simkaart moeten bestellen omdat de 1e bestelling abrupt werd geannuleerd zonder opgaaf van redenen. 
Het is nu ongeveer 10 dagen geleden en heb nog niets ontvangen en kan ook geen status achterhalen. Als ik bel wordt ik doorverwezen naar de website. Gewoon menselijk contact lijkt onmogelijk…


Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


Goedemiddag @KVerh, welkom op het KPN Forum!

Vervelend dat jij je bestelling nog niet ontvangen hebt en de status onduidelijk is. 

Gaat het om een nieuwe simkaart met een nieuw nummer of een vervangende simkaart? Wil je ook jouw gegevens invullen in jouw forum profiel, zodat er met je meegekeken kan worden?
Graag jouw volledige naam, geboortedatum, als het om een bestaand 06 nummer gaat; graag het nummer waar het om gaat + postcode en huisnummer.

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!


ingevuld :)

Het gaat om een vervangende simkaart. 

 


Dank je, maar ik mis een aantal gegevens: 

Goedemiddag @KVerh, welkom op het KPN Forum!

Graag jouw volledige naam, geboortedatum, als het om een bestaand 06 nummer gaat; graag het nummer waar het om gaat + postcode en huisnummer.

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!


Het gaat om een vervangende simkaart, wil je dan ook het klantnummer en/of de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is ook toevoegen?

Lukt het trouwens niet om zelf een vervangende simkaart aan te vragen via MijnKPN?