Skip to main content

Geachte Meneer/Mevrouw,

Kunt u mij vertellen waarom ik in de maand december 5 euro meer betaal voor mijn abonnement dan gewoonlijk ?

Mvg. Jeroen Lous

Hoi @Jeroen.lous , op de factuur staan gespecificeerd alle kosten. Staat hier iets bij waardoor duidelijk wordt waar dit bedrag vandaan komt?


Nee, er staat alleen abonnements kosten en die is 5 euro meer dan de vorige maanden.


Heb je iets veranderd in je abonnement? Mb's verhoogd? Heb je KPN Hussel? Wellicht is die koppeling niet goed of vervallen omdat er wat gewijzigd is?


@Jeroen.lous , heb je ook op de tweede pagina van de factuur gekeken, daar staat de specificatie op.

Kan zomaar zijn dat er een korting is vervallen, maar dat kan alleen jij of KPN inzien.


Had inderdaad niet goed gekeken. Mijn vraag is nu waarom is mijn korting van 5 euro zolang het abonnement loopt niet meer meegerekend ?

 


Nee, ik heb niets gewijzigd in mijn abonnement.

De husselkorting van 5 euro die de gehele periode van mijn abonnement geld is niet meer mee gerekend. Mijn kosten vallen nu 5 euro per maand meer uit.

 


Nee, ik heb niets gewijzigd in mijn abonnement.

De husselkorting van 5 euro die de gehele periode van mijn abonnement geld is niet meer mee gerekend. Mijn kosten vallen nu 5 euro per maand meer uit.

 

Is de koppeling tussen je mobiele en internet/tv abonnement nog wel aanwezig? Dat kun je denk ik zien in MijnKPN. 


Goedenavond @Jeroen.lous!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat de factuur zo'n € 5,- hoger is uitgevallen doordat de Husselkorting (CombiVoordeel bij Telfort) mist. Het vreemde is dat je wel bent aangemeld hiervoor! Ik wil je daarom vragen om de factuur van januari even af te wachten. De kans bestaat dat het daarop met terugwerkende kracht wordt verrekend. Is dat niet het geval, laat het mij dan gerust hier weten. Dan ga ik de gemiste korting voor je vergoeden.


Oké,  zal het je laten weten. Bedankt voor je reactie.


Hallo José,  laat je bij deze even weten dat mijn factuur van januari netjes door KPN aangepast


Ha @Jeroen.lous! Mooi om te horen dat het is rechtgezet. :blush: Bedankt voor je terugkoppeling.