Skip to main content
Beantwoord

waarom is mijn factuur 5 euro meer voor de maand december ?

• December 22, 2020
  • 11 reacties
  • 165 keer bekeken

Jeroen.lous
Topper
Forum|alt.badge.img

Geachte Meneer/Mevrouw,

Kunt u mij vertellen waarom ik in de maand december 5 euro meer betaal voor mijn abonnement dan gewoonlijk ?

Mvg. Jeroen Lous

Beste antwoord door Jose_

Goedenavond @Jeroen.lous!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat de factuur zo'n € 5,- hoger is uitgevallen doordat de Husselkorting (CombiVoordeel bij Telfort) mist. Het vreemde is dat je wel bent aangemeld hiervoor! Ik wil je daarom vragen om de factuur van januari even af te wachten. De kans bestaat dat het daarop met terugwerkende kracht wordt verrekend. Is dat niet het geval, laat het mij dan gerust hier weten. Dan ga ik de gemiste korting voor je vergoeden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

Maurice85
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 22, 2020

Hoi @Jeroen.lous , op de factuur staan gespecificeerd alle kosten. Staat hier iets bij waardoor duidelijk wordt waar dit bedrag vandaan komt?

Jeroen.lous
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • December 23, 2020

Nee, er staat alleen abonnements kosten en die is 5 euro meer dan de vorige maanden.

SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

Heb je iets veranderd in je abonnement? Mb's verhoogd? Heb je KPN Hussel? Wellicht is die koppeling niet goed of vervallen omdat er wat gewijzigd is?

• December 23, 2020

@Jeroen.lous , heb je ook op de tweede pagina van de factuur gekeken, daar staat de specificatie op.

Kan zomaar zijn dat er een korting is vervallen, maar dat kan alleen jij of KPN inzien.

Jeroen.lous
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • December 23, 2020

Had inderdaad niet goed gekeken. Mijn vraag is nu waarom is mijn korting van 5 euro zolang het abonnement loopt niet meer meegerekend ?

Jeroen.lous
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • December 23, 2020

Nee, ik heb niets gewijzigd in mijn abonnement.

De husselkorting van 5 euro die de gehele periode van mijn abonnement geld is niet meer mee gerekend. Mijn kosten vallen nu 5 euro per maand meer uit.

SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

Nee, ik heb niets gewijzigd in mijn abonnement.

De husselkorting van 5 euro die de gehele periode van mijn abonnement geld is niet meer mee gerekend. Mijn kosten vallen nu 5 euro per maand meer uit.

Is de koppeling tussen je mobiele en internet/tv abonnement nog wel aanwezig? Dat kun je denk ik zien in MijnKPN. 

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 28, 2020

Goedenavond @Jeroen.lous!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat de factuur zo'n € 5,- hoger is uitgevallen doordat de Husselkorting (CombiVoordeel bij Telfort) mist. Het vreemde is dat je wel bent aangemeld hiervoor! Ik wil je daarom vragen om de factuur van januari even af te wachten. De kans bestaat dat het daarop met terugwerkende kracht wordt verrekend. Is dat niet het geval, laat het mij dan gerust hier weten. Dan ga ik de gemiste korting voor je vergoeden.

Jeroen.lous
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • December 28, 2020

Oké,  zal het je laten weten. Bedankt voor je reactie.

Jeroen.lous
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • February 8, 2021

Hallo José,  laat je bij deze even weten dat mijn factuur van januari netjes door KPN aangepast

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • February 8, 2021

Ha @Jeroen.lous! Mooi om te horen dat het is rechtgezet. :blush: Bedankt voor je terugkoppeling.