Skip to main content

Goedemorgen,

 

Hoe kan het dat ik 6 euro meer betaal op mijn factuur. Inflatie is 2.2% dat is 1 euro ong.

 

En in aug is al de verrekenong gemaakt met overgang abo ( ingang 14 aug) en nu alweer.

 

Toen betaald ik 31.89 en nu 40.06????

 

Ik heb niet voor niets 125 euro aanbetaald voor mijn toestel JUIST omdat de toekomst onzeker is ivm corona en misschien weer moeten sluiten wilde ik een zo laag mogelijk abonnement... en nu betaal ik weer het oude bedrag?!!!!



*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welkom op het forum @Lvdwolde! Ik wil graag voor je kijken wat er aan de hand is met je maandelijkse factuur. Zou jij je profiel willen invullen en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Ik zie dat mijn meisjesnaam niet worgebruikt ( ook op facturen wordt na 4x verzoeken nog steeds post gestuurd naar van der Wolde. Ik heb weer mijn profiel aangepast. U moet mijn gegevens zo kunnen inzien?


Mijn vriend en ik hebben beide een hussel pakket. Hussel is NIET onderheven aan inflatiecorrectie lees ik op jullie site. Ik ben ook niet voornemebs om maandelijks 6 euro meer te gaan betalen. Wat heeft een lager abonnement dan voor zindat ik dat heb gekozenalsik alsnog mn oude abonneekosten betalen moet?

 

Ook is in augustus EN september mn oude abonnement alsmede mn nieuwe abonnementskosten opgenomen. Ik hoef dat toch geen 2x verrekend betalen? 


Hussel is alleen dit jaar niet onderhevig aan inflatie correctie. Volgend jaar wel hoor…

Heeft u ook internet thuis van KPN?


Ja en mijn thuisabonnement is met 1.38 omhoog gegaan.

 

Dit betreft mijn mobiele telefoon zoals je kunt lezen.


Is de hussel korting wel verekend want dat lijkt precies het te veel betaalde bedrag?


Dank voor het invullen van je profiel @Lvdwolde. De factuur van augustus was nog in zijn geheel voor het abonnement dat je tot voor kort bij KPN afnam. Echter is het nieuwe abonnement ingegaan per 15 augustus. . De factuur van augustus bevatte voor de gehele maand het abonnement en het resterende toestelbedrag. De factuur van deze maand (september) heeft dan nu verrekening voor het abonnementsgeld vanaf 15 augustus, immers is toen het nieuwe abonnement actief geworden. Het nieuwe abonnement inclusief toestel kost per maand €34,50. Voor de zekerheid heb ik beide specificaties naar je gestuurd per e-mail.


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!