Skip to main content

Beste Kpn,

 

Gisteravond een bestelling geplaats voor een IPhone 13 pro met een abonnement. Voor 23:00 besteld is morgen in huis, maar toen ik de status van de order ging bekijken bleek hij ineens geannuleerd te zijn. Ik heb hier verder geen mail over gehad of een reden waarom. Ik heb netjes meteen het openstaande bedrag betaald. 

 

Ik weet niet of het de bedoeling is om mijn ordernummer online te gooien, dus als dat nodig is zal ik het hier alsnog plaatsen,

 

Moet ik nogmaals een order plaatsen? krijg ik dat geld nog terug?

 

Met vriendelijke groet,

Victoria van der Linden. 

Zou even afwachten, is al voorgekomen dat anuleren vanuit KPN toch geen anulering was.

Zou er eerst zekerheid over willen hebben, voor anel antwoord bel 0800-0402 en zeg tegen die iritante robot dat je een medewerker wil spreken, als je geen haast heb vul.je forumprofiel zo velledig mogelijk in en zet bij overige opmerkingen, (vakje staat prive in zodat het alleen voor KPN leesbaar is) laatste 3 cijfers baknrekening nummer en order nummer, kan een paar dagen duren voordat een moderator je bericht oppakt.


Hallo @Victoria van der Linden, welkom!

Jouw mobiele bestelling van 24 april is inderdaad geannuleerd. Ik zie dat je vandaag weer een nieuwe bestelling hebt geplaatst. Ook deze zal geannuleerd worden.

Waarom? Omdat je de bestelling plaatst als een volledig nieuw abonnement. Maar je hebt al een abonnement met dit nummer bij KPN lopen. Je kunt daarom geen nieuw abonnement op hetzelfde nummer aanvragen. Je kunt jouw abonnement wel verlengen via de Verlengshop.

Je geeft aan al wel betaald te hebben voor jouw nieuwe toestel. Dit bedrag krijg je binnen enkele dagen weer terug op jouw rekening.


Het is inmiddels bijna 3 weken verder en nog geen terugbetaling gehad, geen van beide. Hoelang gaat dit nog duren?


Ik zie dat je op 27 april ook nog een verlenging hebt aangevraagd. Die bestelling heb je ontvangen, zie ik. Dat is mooi.

Maar je wacht dus nog op de terugbetaling van de eerste 2 bestellingen. Dit had je al wel terug moeten hebben. Ik ga navraag doen. Zodra ik meer weet, laat ik het weten.


Ik heb terugkoppeling ontvangen, @Victoria van der Linden. De terugbetaling is klaar gezet. Je ontvangt deze binnen 3 werkdagen.