Skip to main content

Ik heb bewust voor onbeperkt data gekozen zodat ik niet hoef te kijken hoeveel data ik nog heb of dat ik bij moet kopen. Hier voor gekozen ook omdat wij op een camping staan waar geen WiFi aanwezig is. 
nu heb ik toch al meerdere keren gehad dat m’n data verbruikt is en ik dus zelf extra moet aanvragen. Dit is niet mijn idee van onbeperkt. 

Hoezo @Harremans74 ?

Het is net zo onbeperkt als “Onbeperkt Spareribs eten”. Je krijgt een bord vol (10GB) en als je daarna nog meer wilt, bestel je zo vaak als je wilt gratis een extra portie (2GB).

Als KPN de kraan helemaal open zou zetten, dan zegt ‘iedereen’ zijn thuis internet op en neemt mobiel onbeperkt internet. Dan stort het mobiele netwerk helemaal in door overbelasting.


Vind die vergelijking niet helemaal opgaan.thuis internet is toch echt wel anders dan via mobiel.  Ik snap wel hoe u het bedoeld, maar is toch wel lastig. Vooral ook als m’n zoon met regenachtig weer zijn serie op Netflix aan het kijken is en de bundel weer is op is. 
wat u zegt dat iedereen massaal z’n thuis internet op zal zeggen en alles via de mobiel zal gaan doen daar geloof ik niet in. Het is toch anders en lastiger dan het ingestelde internet thuis. 


Hallo @Harremans74 

Ik breng het wellicht wat zwart/wit maar onderschat de inventiviteit van de gebruikers niet.
Een MiFi router met daarin een “volledig onbeperkte” simkaart zou voor velen een prima vervanger zijn.


En dat is ook bij kpn te krijgen. Zou een prima oplossing zijn voor bij de caravan. Is dat vergelijkbaar met het WiFi wat thuis is? 
 

want was er vanuit gegaan dat onbeperkt gewoon onbeperkt zou zijn zonder dat ik dan een los iets moet aanvragen 


En dat is ook bij kpn te krijgen. Zou een prima oplossing zijn voor bij de caravan. Is dat vergelijkbaar met het WiFi wat thuis is? 

Ja, maar die is dus niet onbeperkt. Een mifi router is hier aan te schaffen. Als je daar je simkaart in doet zend hij wifi signaal uit. Met dus maximaal 10gb per dag +2gb na opwaarderen.


WiFi = wifi dus dat maakt niet uit. Maar daarin mag je dus geen ‘gewone’ simkaart stoppen.
Daarvoor heb je  data only abonnementen. Onbeperkte data is daar echter geen optie. 
 

aanvulling
Je kan daar vanuit je eigen unlimited data abonnement wel max. 50GB per maand mee delen.