Skip to main content

Ik heb een mobiel abonnement met onbeperkt data. Toch loop ik elke dag tegen een grens aan.

Vervolgens moet ik inloggen om een extra gratis GB aan te vragen.

Het is zeer vreemd om een abonnement als onbeperkt te verkopen maar vervolgens de klant lastig te vallen met een workaround. Dat stond nergens in de advertentie toen ik het abonnement afsloot.

Kunnen jullie zsm mijn abonnement als onbeperkt instellen zonder begrenzing zoals verkoch ? Alvast dank

Om misbruik te voorkomen zijn deze regels ingesteld. Kijkt u veel films onderweg dan kunt u deze bij Netflix vaak ook downloaden. Gebruikt u de telefoon als hotspot dan snap ik dat deze grens van 5gb is ingesteld.


Dan heb je niet goed gekeken waarschijnlijk want iedere provider vermeldt dit. Je zal er mee moeten leven want het is bij iedere provider zo.


Uiteindelijk is het onbeperkt maar met een zeer lage snelheid.


Hi @kpnbrenda, welkom op ons forum. Ik zie dat @Jeroen Ruiter en @Joep1965 al antwoord hebben gegeven op jouw vraag, heel erg bedankt hiervoor. :relaxed: Als je een abonnement hebt met onbeperkte data, dan krijg je inderdaad iedere dag 5GB aan data. Als dit niet voldoende is, dan kun je kosteloos en zo vaak als je wilt bundels van 1GB aanzetten. Dit kan via MijnKPN of door ‘NL1000 AAN’ naar 1266 te sms’en. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag verder!


Reageer