Skip to main content

ik heb nog lang geen 50GB gebruikt, maar wel eem tiental. Kennelijk vond men het wel genoeg, want dataverkeer is gewoon niet meer mogelijk. Op m'n andere sim (niet kpn) nog wel. Het ligt niet (echt niet) aan de instellingen van m'n telefoon

Wat kan ik doen om weer dataverkeer te krijgen? 

Heb je al een ander netwerk geprobeerd? Waar zit je?


ik heb nu een ander netwerk geselecteerd. mijn 2e sim doet het nog wel op het eerste netwerk. het lijkt me vrij voor de hand liggend dat ik er vanaf gehaald ben, omdat ik iets van 20GB data heb gebruikt.


Ha @manmanmanweesgewoonbereikbaar, wat vervelend dit! Je kunt inderdaad 50 GB gebruiken, dus als je dat nog niet verbruikt hebt, zouden we het niet zomaar moeten blokkeren. Ik begrijp dat als je handmatig een ander netwerk selecteert dat het dan nog niet werkt? Je hebt niet toevallig zelf ingesteld dat je telefoon geen data meer mag verbruiken na 20 GB? Voor dit soort vragen kan je het beste bellen met 0800-0402 (of +31612001200). Mijn collega's kunnen direct meekijken en evt. actie ondernemen. Mocht je dat niet willen/kunnen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, adres en evt. klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt en dan kijk ik met je mee. In welk land ben je trouwens? EN hoe lang ben je daar nog?


Ik was in Denemarken en ben nu weer thuis. Dus voor nu is het probleem verholpen. Mocht het weer voorkomen dan meld ik me.