Skip to main content

Ik betaal nu Sim Only bij KPN voor onbeperkt bellen+sms en 6 GB  23 EURO per maand. Als mijn KPN totaalkorting vervalt is dit dus 28 EURO per maand.

Als ik overstap naar Simyo betaal ik voor 1 jaar abonnement en 6 GB 11 EURO per maand. Overige zaken houd ik bij KPN.

Waarom is dit verschil zo groot, bij hetzelfde netwerk ?

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt torigineel topic]

Hoi, @bartjedelft , leuk dat je je vraag hier stelt. Welkom op het forum.

Ik denk zo maar dat je nu een oud abonnement hebt. 23 euro voor 6 GB en onbeperkt bellen??????

Hier heb ik Hussel (mobiel): 10 GB + onbeperkt bellen/sms en betaal maandelijks 17,50 aan kpn. Heb 2,50 korting i.v.m. combineren internet + TV en dus ook gratis zenderpakket. 

Dus “verlengen” (= nieuw abonnement nemen op dezelfde aansluiting bij dezelfde provider) kan zeker in je voordeel werken.


Hallo @bartjedelft hoogstwaarschijnlijk omdat Simyo een web-only service is zonder kantoren en winkelmedewerkers.

Bij KPN zit er een compleet service-apparaat achter inclusief lokale winkels met personeel, dat moet ook betaald worden.

 

 


Ik betaal nu Sim Only bij KPN voor onbeperkt bellen+sms en 6 GB  23 EURO per maand.

U heeft waarschijnlijk nog een heel oud abonnement wat u jaren geleden al kon verlengen.

Als u nu verlengt bij KPN betaald u € 17,50 voor 10 GB en onbeperkt bellen+sms.

Bij KPN kunt u onderling data delen als u meer mobiele abonnementen op hetzelfde adres heeft. Bij Simyo kan dat niet.

Bij KPN krijgt u nooit extra kosten als u over uw bundel heen gaat. Bij Simyo dus wel. U kunt zomaar 50 euro extra kosten hebben als uw smartfoon bedenkt dat het wel handig is om een grote update midden in de nacht op 4G binnen te hengelen. U kunt een bundelplafond instellen: dat kost extra.


Ik heb hetzelfde gedaan als PeterG en betaal nu ook 17,50 EURO per maand. Wel slecht van KPN dat ik overal zelf achteraan moet gaan. Hebben andere gebruikers van KPN ook gemeld.