Skip to main content

Goede middag,

Ik ben deze maand met al mijn abonnementen over gekomen naar KPN.

Een belangrijke reden: ik wil een eSim met Apple Watch Ultra. Ik wil deze ook voor de vakantie omdat ik ook ga duiken.
Allereerst kon ik de bestelling niet tegelijkertijd met mijn overstap regelen. Ik moest eerst over zijn gekomen met mijn contracten. Per gisteren en vandaag heb ik al mijn contracten bij KPN. 
Ik wil de Ultra bestellen met eSim. Ik word nu geweigerd!! Reden: helpdesk medewerkers deed navraag bij klantacceptatie van KPN, “er zijn nog geen eerdere betalingen geweest”. Ik ben goed voor mijn geld. Ik wil dit ook via een eenmalige incasso betalen. Ik ga ook geen lening aan of zoiets. Ik KOOP de watch en neem een abonnement. Wat is dit voor stupiditeit.
Ik verwacht zsm een passende reactie. Dit is de reden van mijn overstap.

Ik wil je geen verkeerde info geven maar toen multisim geïntroduceerd werd geldt/gold een wachttijd van 3 maanden. Ik weet niet of die regel inmiddels veranderd is met wat er 6 maanden geleden is afgesproken maar als dat dus nu nog geldt dan moet je eerst een actief mobiel abonnement hebben van 3 maanden voordat je een apple watch+multisim kan bestellen.

Beter koop je de watch los bij apple of amac ofzo en dan kan je wel meteen een multsim bestellen bij KPN.

zie screenshot hieronder van een moderator van KPN: