Skip to main content

Kan iemand mij vertellen waarom ik geen extra belbundel kan bijbestellen? Ik heb 150 minuten maar die heb ik deze maand al overschreden. Doordat ik nu geen bundel kan bijkopen loopt het bedrag erg snel op. Ik heb dit eerder wel kunnen doen. Tot mijn verbazing nu niet meer.....

​Hoi @Leander Dewaide , welkom op ons forum!
Er zijn verschillende redenen waarom je geen bundel bij kunt bestellen maar de meest voorkomende is omdat er nog een wijziging open staat.
Komt dit je bekend voor? Anders kijken we natuurlijk graag even mee. Krijg je ook een foutmelding of iets?

De snelste manier om hierover in contact met ons te komen is (morgenochtend) met ons te bellen op 0800-0402 of the chatten via www.kpn.com/service. Mijn collega's daar kunnen daar meteen met je meekijken!

​


Dan ga ik dat morgen even doen. Vanaf volgende maand heb ik hem op onbeperkt gezet. Ik kan alleen mb bundels bijbestellen. Belminuten staat er als optie niet meer bij. Heel vreemd. Ik ga morgen even bellen, bedankt!


Bij mij precies hetzelfde: ik kan geen extra belminuten via bundel bijkopen. Alleen de optie extra MB bijkopen is mogelijk. Ik moet nog 8 dagen doorkomen en dat gaat snel oplopen de kosten voor bellen.…

Amandap