Skip to main content

Hallo,

Ik krijg sinds 2 maanden sms’jes dat mijn databundel op is. Dit heb ik hiervoor nog nooit meegemaakt, omdat ik nog met mijn Telfort abbo MB’s kon meenemen naar volgende maanden en hierdoor altijd genoeg reserve had. Hierdoor had ik eigenlijk ‘onbeperkt internet’.

Mijn abbo: 5.000MB + 400 min. €28. 

Als ik mijn facturen bekijk, zie ik dat ik in april ca. 9.000GB mei ca. 7.000GB heb gebruikt dus toen kon ik ook gewoon nog over 5000MB heen. Nu is de reserve opeens weggehaald volgens mij. Hoe zit dat?

Daarnaast zie ik dat het echt ontzettend veel goedkoper kan voor wat ik heb. Voor dezelfde bundel kom ik uit op €12. Waarom probeert KPN niet haar klanten te behouden? Echt zo teleurgesteld dat ik echt heel gauw wil overstappen.

 

 

 

Hoi @hallojespreektmetlisa en welkom op het forum! Als je in mei 9 GB hebt verbruikt, dan is dat 4 GB meer dan je abonnement, dus ben je daarmee al wat van je reserve kwijt. De maand daarna ben je 2GB van je reserve kwijt, dus daarmee is deze al wat afgenomen. Bij Telfort zijn je MB's 3 maanden geldig, dus MB's ouder dan dat vallen weg. In je MijnKPN kun je zien hoeveel MB's je nog hebt, dus ook of je nog MB's over hebt van eerdere maanden. Het klinkt alsof de reserve inmiddels op is. Mocht je een goedkoper abonnement willen met meer MB's, dan kun je ook via je MijnKPN je abonnement verlengen naar een abonnement dat beter bij je past. 🙂 Let wel, je stapt dan over naar een KPN abonnement, dus je Telfort voordelen (waaronder het meenemen van MB's) gelden dan niet meer.