Skip to main content

Hallo, ik heb hierover meerdere keren met medewerkers telefonisch gesproken maar ik kreeg geen duidelijk antwoord. Sinds 3 maanden kan ik mijn abbonement niet meer wijzigen dus niet meer verhogen of verlagen. Medewerkers aan de telefoon zeiden dat ik eerst een maand moest wachten maar na die maand kon het nog steeds niet. Uiteindelijk kwam het erop neer dat ik mijn abbonement niet kan wijzigen zonder dat daar een goede reden voor is. Ik wil graag weten waar het aan ligt omdat ik in de veronderstelling was en ben dat ik dat eens per maand moet kunnen doen omdat het altijd mogelijk was. Ik had mij abbonement in april verlegd en mij is toen verteld dat het met die wijziging te maken had en het na een maan wel moest lukken. Inmiddels zijn we 4 maanden verder en gaat mijn nieuwe abbonement bijna in op 8 augustus. Ik wil graag weten waarom ik mijn abbonement niet kan wijzigen. Telefonisch kreeg ik geen duidelijk antwoord en werd mij verteld dat het gewoon niet kon en geen reden erbij verteld.

Ik hoor graag van u.

 

Groeten Mostaffa Rahimi 

Zo werkt dat bij KPN: als er een wijziging open staat kan er niets gewijzigd worden totdat deze wijziging verwerkt is. En als ik het goed begrijp staat er bij u een wijziging open: nieuw abonnement in augustus. 


Hallo @Rahimi ,

De crux is dat jouw abonnement ingaat op 8 augustus 2022. Vanaf dat moment gelden pas de nieuwe voorwaarden. Je kunt dan vanaf 8 september 2022 voor het eerst jouw abonnement naar boven of naar beneden aanpassen. 


Als er inderdaad een wijziging naar een abonnement openstaat, dan kun je het huidige abonnement niet nog een keer aanpassen. Er loopt immers al een wijziging. Bijzonder om te lezen dat de medewerkers van de klantenservice jouw niet konden vertellen.Â