Skip to main content

Ik heb een abonnement van 2 Gb. Dat is 9 maanden lang ruim voldoende. Maar op vakantie verbruik ik soms méér. Dan kan ik als oplossing bijkopen om dezelfde snelheid te behouden…

Raar! Waarom kan ik de opgespaarde Mb's niet inzetten op tijden dat ik méér verbruik? 

Als ik niet alle data verbruik, kan ik die per maand wel delen met een huisgenoot!

KPN houdt alle vormen van verbruik bij!

Zij kunnen dus over een reeks van maanden precies zien hoe het verbruik feitelijk is.

Nu ervaar ik het als een vorm van 'diefstal' als ik mijn ongebruikte data zomaar kwijt raak terwijl ik moet bijkopen als ik de limiet bereik én dezelfde snelheid wil behouden...

Zo gaat KPN onredelijk met zijn -trouwe- klanten om!!!

Hoe zien andere forumleden dat?

Hanzzzie

Ik heb een abonnement van 2 Gb. Dat is 9 maanden lang ruim voldoende. Maar op vakantie verbruik ik soms méér. Dan kan ik als oplossing bijkopen om dezelfde snelheid te behouden…

Raar! Waarom kan ik de opgespaarde Mb's niet inzetten op tijden dat ik méér verbruik? 

Omdat u bij KPN niets opspaart. Ongebruikte data vervalt gewoon. Dat is bij alle providers zo.

U kunt een maand van tevoren uw bundel verhogen. Dat is veel goedkoper dan bijkopen. 


je neemt een dienst af van kpn, die ben je aangegaan bij het afsluiten van je contract. dat je het achteraf niet eens bent met de voorwaarden doet dan uiteraard niet ter zake. dat je idee technisch realiseerbaar is, en dat lijkt inderdaad geen rocket-science, doet verder ook niet ter zake. 


Bedankt voor jullie reacties!

Ik zal er mijn voordeel mee doen…

Hanzzzie