Skip to main content

Ongeveer een maand geleden kon het KPN abonnement verlengt worden. Werd zelfs gebeld door een medewerker van KPN. Aangegeven dat we nog niet precies wisten wat we gingen doen en dat we het toestel wat we op het oog hadden, nog wel aardig prijzig vonden. Hierop adviseerde de medewerker te wachten op Black Friday, omdat KPN dan hele scherpe aanbiedingen zou hebben en vooral m.b.t. verlengen. Black Friday is hier en wat denk je? Niks geen speciale aanbieding o.i.d. dergelijks. Enigste is dat je 2,50 korting (p/m) krijgt als je een onbeperkt abo neemt. De “scherpe verleng deal” is er gewoon niet. Zijn gewoon dezelfde prijzen als je doodgewoon een nieuw abo met toestel neemt. Nog maar te zwijgen over de Black Friday deals.

Ik zou graag willen weten of KPN nog enigszins mee wil werken aan een mooie actie of voorstel voor het verlengen van het abonnement.  

Helaas zal dit niet gebeuren als ik KPN zo een beetje heb gevolgd de afgelopen jaren. Op deze site kunt u de huidige aanbiedingen vinden. De oude aanbiedingen zijn niet meer beschikbaar. U kunt natuurlijk ook even wachten in de hoop dat er na BlackFriday andere aanbiedingen komen.

 

Wel is het soms mogelijk om bij een dure abonnementsvorm soms nog een kleine extra korting te krijgen. In dit geval krijgt u die al (2.50 euro zoals u zelf zegt) bovenop in mijn geval bijvoorbeeld husselkorting.

 

Met andere woorden is die 2.50 korting geen reële Black Friday korting in mijn ogen maar het blijft marketing.


Ik denk dat die medewerker toen ook nog niet wist wat die black friday deal zou inhouden.


Hallo @Darksens ,

Het is natuurljk maar net welk toestel je wilt. 

Ik zie nu Black Friday-acties voor de :

Samsung

Galaxy S21 5G Dual-SIM

Galaxy A52s 5G Dual-SIM

 

Apple

iPhone 13

iPhone 13 mini

 

Bekijk deze acties en meer op : 

https://www.kpn.com/shop/mobiel/telefoons/

 

 


Wat leuk om te lezen dat je overweegt om jouw mobiele abonnement bij KPN te verlengen, @Darksens! Ik begrijp dat je een maand geleden contact met ons hebt opgenomen om de mogelijkheden te bespreken en dat je toen het advies hebt gekregen om te wachten tot Black Friday. Nu is het zover en vind je de aanbiedingen tegenvallen. Terecht dat je je afvraagt waarom je dan geadviseerd werd om te wachten. Wat @Nick83 aangeeft, klopt helemaal. De Black Friday deals worden bij ons bekend op het moment dat deze ook bij jullie bekend worden. Een maand geleden wist niemand nog wat de Black Friday deals zouden worden. Maar wat we inmiddels uit ervaring wel weten, is dat Black Friday een moment voor aanbiedingen is. Het is daarom zeker niet verkeerd om te wachten tot Black Friday, want wie weet loop je net tegen dé deal aan. Maar ja, het is inderdaad maar net wat je zoekt. Verder hebben we natuurlijk nog de Verlengshop waar je kunt kijken voor verlengdeals. :blush: